וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר לא פנה לאף מאמן, איתי מרדכי יאמן גם נגד מכבי תל אביב

9.12.2018 / 7:53

נשיא מכבי חיפה דוחה את הבחירה במאמן הבא, למרות עוד תיקו מאכזב. גלזר עשוי להחליף את חיימוב, בקבוצה טוענים: "חלקו של גוטמן כאן הסתיים סופית"

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
עד הדקה ה-93 הם חייכו. שחקני מכבי חיפה חוגגים אמש/לילך וייס רוזנברג

1. "אנחנו נאיביים ולוזרים, שומטים נקודות על שטויות"

עד הדקה ה-93 ב-2:2 אמש (שבת) עם עירוני קרית שמונה אפשר היה לראות מחזות נדירים כשזה נוגע למכבי חיפה של העונה: הקבוצה היתה בדרך לניצחון שני רצוף בפעם הראשונה העונה, וביציע הכבוד כבר פוזרו חיוכים לכל עבר. אבל הירוקים כבר למדו כלל ברזל - אם האווירה טובה, זה כנראה אומר שמשהו רע עומד לקרות. ואכן, הדקה ה-93 הגיעה, והשוער זיגוס ברטקוס עלה לעזרת ההתקפה של קרית שמונה ומצא את הרשת, כדי לקבוע תיקו מתסכל.

כפי שניתן לצפות, האווירה הטובה התחלפה מיד בתחושות קשות. בחדר ההלבשה נשמעו צעקות של לא מעט שחקנים, והתברר שאליסון דוס סנטוס ושלומי אזולאי מתחו ביקורת חריפה על חבריהם. הברזילאי לא הסתפק אך ורק בצעקות, ובעט בעוצמה בדלת הכניסה לחדר ההלבשה.

"אנחנו נאיביים ולוזרים", הודה אחד השחקנים, "קבוצה במצבנו לא יכולה לשמוט כל הזמן נקודות על שטויות כאלה". בקבוצה מתחו ביקורת חריפה על ההתקפלות לאחור בעשר הדקות האחרונות. "ברור שזה לא מאפיין אותנו, אבל בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה זה לגיטימי, למרות שזו ממש לא הייתה ההוראה של הצוות המקצועי", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא

השוער ברטקוס כבש, קרית שמונה חילצה 2:2 מול מכבי חיפה
צרחות בחדר ההלבשה של מכבי חיפה: "רק לנו זה יכול לקרות"
גוטמן נפרד מהכדורגל בדמעות: "30 שנה של אהבת חיי. זו טרגדיה"

איתי מרדכי מאמן זמני מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
לא ייעזר יותר בגוטמן? איתי מרדכי/לילך וייס רוזנברג

2. למה אלי גוטמן ממשיך להגיע לאימונים?

ביציע הכבוד ישב יעקב שחר ששוב התאכזב. כעת בקבוצה מחכים למוצא פיו של הבעלים בנוגע לזהות המאמן הבא. שחר ימריא מחר לרוסיה לנסיעת עסקים ובמועדון התקבלה החלטה שאיתי מרדכי יעמוד על הקווים במשחק נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא. לאחר המשחק מול מוליכת הטבלה תתקבל החלטה סופית לגבי זהות המאמן, אולם שחר עדיין לא פנה למאמנים אחרים ובמועדון מעידים שהבעלים עדיין לא גיבש כיוון ברור. למרות התיקו, מרדכי והצוות סביבו סחטו מחמאות, בייחוד בשל היכולת שהציגה הקבוצה במחצית השנייה.

אגב, מרדכי נעזר רבות באלי גוטמן כדי להתכונן למשחק. גורמים בחיפה העידו שגוטמן לא מוגדר כעובד של המועדון על פי חוק החל מיום שלישי, אחרי שהגיש מכתב התפטרות. השבוע הוא נכח בחלק מהאימונים, אבל על פי גורמים במועדון זה לא אמור לקרות יותר בהמשך. "גוטמן הבהיר שהעזרה למרדכי באמת היתה מכוונות טובות ומתוך תחושת אחריות", אמרו בקבוצה, "יכול להיות שהוא ימשיך להגיע לאימונים, אבל ממה שאנחנו הבנו אחרי המשחק נגד קרית שמונה חלקו במכבי חיפה הסתיים סופית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא חיימוב שוער מכבי חיפה מאוכזב. יוסי ציפקיס
יאבד את מקומו בהרכב? חיימוב/יוסי ציפקיס

3. גלזר יחליף את חיימוב בשער?

בקבוצה עוסקים במקביל גם בחלון ההעברות בחודש ינואר. למרות אי הוודאות בעמדת המאמן, בקבוצה ממשיכים במגעים לצירוף אלקסה ווקאנוביץ' ובטוחים שמיכיל קראמר יעזוב. על פי דיווחים בפורטוגל חלוץ פאסוס מהליגה הפורטוגלית השנייה, לואיז פליפה, קיבל לאחרונה פנייה ממכבי חיפה, אולם בשלב הוא בעדיפות שנייה לווקאנוביץ'. ההחלטה לגבי שאר הזרים תהיה בידי המאמן החדש (מרדכי או מאמן חיצוני).

לא שהשחקנים שיישארו בוודאות בינואר חסינים. גיא חיימוב, שהיה אשם בשער השוויון המאוחר, ספג ביקורת וחלק מאנשי המועדון מעוניינים בהצבתו של עומרי גלזר באופן קבוע בין הקורות. חיימוב זוכה לתמיכה חלקית במועדון, ומנגד נשמעים קולות הקוראים להדיחו מההרכב. ההחלטה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב תהיה נתונה אך ורק בידיו של מרדכי. ניקיטה רוקאביציה, שסובל ממתיחה קלה בשריר האחורי, אמור להיות כשיר.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully