וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרחות בחדר ההלבשה של מכבי חיפה: "רק לנו זה יכול לקרות"

8.12.2018 / 19:38

אווירה קשה אצל הירוקים אחרי ה-2:2 עם קרית שמונה. דוס סנטוס השתולל, גם אזולאי ומנחם צעקו. שחקן: "צריכים להתבייש בעצמנו"

איתי מרדכי מאמן זמני מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
מה עוד יקרה למכבי חיפה העונה? מרדכי/לילך וייס רוזנברג

העונה המשוגעת שעוברת על מכבי חיפה נמשכה גם הערב (שבת), כשהירוקים ספגו שער משוער היריבה, בדקה ה-92, וסיימה ב-2:2 ביתי עם עירוני קרית שמונה. האורחת עלתה ליתרון בזכות שער של חורחה מורסיו (26), אולם סאן מנחם ניצל שגיאה איומה של זיגוס ברטוקס (47) ואפשר לשלומי אזולאי (59) להשלים מהפך. גמור? איתי מרדכי בדרך לניצחון שני ברציפות מאז נכנס לנעליו של אלי גוטמן? ממש לא. אותו ברטוקס תיקן את הטעות שלו כשנגח פנימה כדור קרן בדקה ה-92, והשלים דרמה גדולה בכרמל.

בחדר ההלבשה של הירוקים שררה אווירה קשה מאוד. הבלם אליסון דוס סנטוס השתולל מול יתר השחקנים ואף סינן כמה קללות בפורטוגזית. אנשי המועדון ניסו להרגיעו אך לשווא, והוא לא היה לבד: גם סאן מנחם צרח עם הירידה לחדרי ההלבשה. שם, היה זה הקפטן שלומי אזולאי שהעביר ביקורת חריפה על הנאיביות של כל הקבוצה. שחקנים במועדון העידו שהקשר צרח ממש על חבריו, וברגע הזה הצטרפו גם דוס סנטוס ומספר שחקנים נוספים לסצנה החריגה. יתר הסגל נראה המום והאווירה היתה עצבנית ומתוחה.

"נמאס כבר מהנאיביות הזו שלנו", אמר אחד השחקנים. "לחטוף שער משוער יריב זה בושה. בא קהל ורואה אותנו מקבלים גול בדקה כזו, רק לנו זה יכול לקרות. כל השחקנים אשמים במצב הזה, אין אפילו אחד חף מאשמה". שחקן אחר היה אפילו חריף יותר: "זה לא נעים להגיד אבל כנראה שאנחנו פשוט קבוצה שלא שווה צמרת. היינו היום ביכולת הכי טובה שלנו בחודשים האחרונים ועדיין לא ניצחנו. אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו. כל ביקורת שתכתבו עלינו מגיעה לנו ותהיה עדינה".

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
תקופה לא נוחה. סילבס/לילך וייס רוזנברג

"רצינו והגיע לנו לנצח", אמר המאמן הזמני איתי מרדכי בסיום. "היו לנו מספר הזדמנויות, פתחנו טוב את המחצית השנייה, הפכנו פיגור ליתרון ואני חושב שאנחנו צריכים להמשיך את המומנטום. טבעי שבתקופה כזאת רצינו לשמור על תוצאה. לצערי ספגנו וחבל".

על המאזן הביתי: "אי אפשר להתווכח עם המספרים, צריך לשנות את זה".

על עתידו: "אמרו לי בשני המשחקים האלה לעשות את המקסימום כדי לנצח. אנחנו נירגע ונקבל החלטות לאחר מכן. אחרי שנקבל החלטות כולם יידעו".

חיים סילבס הוסיף: "למשחק הזה יש שני פנים. ידענו שהרבע שעה הראשונה של המחצית השנייה תכריע, היה ברור שחיפה תלחץ בכל הכוח ותיכנס ללחץ. היו לנו עשר דקות ראשונות מאוד מאכזבות בפתיחת המחצית השנייה ואחר כך הראינו אופי. זו באמת תקופה קצת לא נוחה, לייצר לחץ ולחזור זה מראה על אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully