וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו, באמת הראיתם את השער של ערן זהבי?

מכבי חיפה נפרדה מאלי גוטמן והציגה קליפ בו מופיע השער של שחקן הפועל תל אביב לשעבר, שהוביל את האדומים לאליפות על חשבון הירוקים. כל התגובות ברשת לאירוע המוזר. בקבוצה הגיבו: "זו הייתה מסע"ת של גוטמן"

שלומי גבאי

מאמן מכבי חיפה היוצא אלי גוטמן כינס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה הודיע על פרישה מכדורגל. המאמן בן ה-60 היה נרגש מאוד במהלך מסיבת העיתונאים והודה: "אני מבין שזה נגמר, למעלה מ-30 שנה של אהבת חיי. זה הדבר שאני הכי יודע לעשות, שאני הכי טוב בו, ועכשיו לא אוכל לעשות יותר. מבחינתי זו טרגדיה אישית. מצטער שהגעתי? איך אפשר להצטער על משהו שאתה חולם עליו כל כך הרבה שנים. חלמתי לסגור פה מעגל, ולכן זו הטרגדיה. את החלומות שלי בכדורגל הישראלי הגשמתי, חוץ מחלום אחד: להביא אליפות למכבי חיפה".

במהלך מסיבת העיתונאים התרחש אירוע די מוזר, יש לומר. מכבי חיפה ערכה לגוטמן קליפ לסיכום הקריירה שלו, כולל השער של ערן זהבי במדי הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים במחזור הנעילה של עונת 2009/10. אותו שער שהשלים דאבל עבור האדומים והבטיח להם את האליפות על חשבון לא אחרת מאשר מכבי חיפה. בעקבות הקטע הזה, רצו הרבה ירידות על מכבי חיפה ברשת ואנחנו לקטנו עבורכם כמה מהטובות ביותר.

מכבי חיפה הוציאה תגובה, בה נכתב: "זו הייתה מסיבת עיתונאים של המאמן אלי גוטמן עם ההודעה על פרישתו וסיכום הקריירה. מכבי חיפה לא הייתה חלק ממסיבת העיתונאים ולא הנושא לשמו התקיימה. זו הייתה מסיבת עיתונאים שנערכה כסיכום לקריירה של אלי גוטמן כמאמן. בהזדמנות זו אנו מאחלים לאלי בריאות ואריכות ימים".

עוד בנושא:

הפרשן הכי טוב של מכבי חיפה: אלי גוטמן במוקד סיכום המחזור
אלי גוטמן נפרד: "זהו, זה נגמר, 30 שנה של אהבת חיי. זו טרגדיה"

אלי גוטמן. שלומי גבאי
אירוע קצת מוזר. גוטמן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully