וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אוהדים אמיתיים של ליברפול יצליחו להוציא 12 מ-12 בחידון הזה

גיבורי אליפויות אירופה, הקפטן היחיד שלא הגיע מבריטניה וגם רוני רוזנטל: מחשיבים את עצמכם אוהדים שרופים של המרסיסיידרס? תוכיחו

אימג'בנק GettyImages

ליברפול היא לא רק אחת הקבוצות האהודות באנגליה, כי אם גם אחת הקבוצות האהודות בישראל, ובעולם כולו - קבוצת כדורגל שהיא קצת יותר מסתם עוד קבוצת כדורגל, עם היסטוריה מפוארת, אתוס ברור ואחד האצטדיונים המרגשים ביותר שידע הספורט המקצועני. הערב (שלישי, 22:00), יעלו המרסיסיידרס לאחד המשחקים החשובים ביותר שלהם בשנים האחרונות, כשיארחו את נאפולי במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות. רגע לפני שזה יקרה, החלטנו לבדוק מי מביניכם אוהד אמיתי של המייטי רדז, ומי סתם עושה את עצמו (או, אם להיות פחות חריפים, מי עדיין בחיתוליו). ספרו לנו בתגובות כמה הצלחתם.

עוד בנושא:

יורגן קלופ: "אנחנו צריכים לעזור לקהל לייצר אווירה חמה מול נאפולי"
ג'ון בארנס: "הגזענות בכדורגל האנגלי מעולם לא באמת נעלמה"
אנגליה: שער של לוקא דין בדקה ה-96 סידר לאברטון 2:2 מול ווטפורד

מה ליברפול צריכה כדי לעבור שלב בליגת האלופות?

נאפולי ניצחה באיטליה 0:1 ומובילה בשלוש נקודות על ליברפול. לפיכך, הקבוצה של יורגן קלופ צריכה לנצח את נאפולי בתוצאה שלא פחות טובה מה-0:1 שהיה במשחק הראשון. מבולבלים? 0:1 יהיה מספיק לליברפול כדי לעלות כיוון שייווצר שוויון נקודות וגם 0:1 ו-0:1 בשני המפגשים. אז פונים למאזן השערים הכללי ושם ליברפול תהיה עדיפה עם 7:9 לעומת 5:7 של נאפולי (שתיהן יהיו עם 2+, אבל לליברפול יותר שערי זכות). כמובן שגם 0:2 או 0:3 יעלה את ליברפול. במקרה של 1:2, 2:3 וכן הלאה, נאפולי היא זו שתעלה בזכות מאזן הראש בראש ביניהן. כל זאת בהנחה הדי סבירה שפריס סן ז'רמן תנצח את הכוכב האדום בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully