וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שער של לוקא דין בדקה ה-96 סידר לאברטון 2:2 מול ווטפורד

כדור חופשי נהדר של אקס ברצלונה חתם משחק מלא אירועים ושער אחד מנבדל ברור של הכחולים. ספרד: בילבאו סוף סוף ניצחה עם 0:1 מול ג'ירונה

טרוי דיני שחקן ווטפורד. רויטרס
טרוי דיני מבסוט לפני ה-2:2/רויטרס

המחזור ה-16 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם משחק מרתק בין אברטון לווטפורד בגודיסון פארק. השתיים נפרדו ב-2:2 דרמטי במיוחד אחרי שער של לוקא דין עם כדור חופשי פנטסטי בדקה ה-96.

אברטון כבשה ראשונה בדקה ה-15 וזה היה לא אחר מאשר ריצ'רליסון, שעבר בקיץ מאותה ווטפורד ממש. שיימוס קולמן מצא את אנדרה גומש, שמסר לתיאו וולקוט שהיה בנבדל ברור ונגע בכדור כדי להשאיר אותו לגומש, שמסר לברזילאי שבעט פנימה את ה-0:1. השער הזה היה חייב להיפסל בגלל הנבדל של וולקוט. למרות תחושת הקיפוח הברורה ווטפורד לא ויתרה והצליחה לאזן בדקה ה-63 אחרי שבעיטה של רוברטו פריירה הלכה לקורה ומשם חזרה ופגעה בשיימוס קולמן ופנימה, 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-65 כשפריירה בישל לעבדולאי דוקור שנגח מקרוב את ה-1:2. בדקה ה-67 הייתה אברטון יכולה להשוות אחרי שג'רי מינה סחט פנדל, אבל גילפי סיגורדסון בעט למרכז ובן פוסטר הציל. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-96 כשלוקא דין בעט כדור חופשי מ-19 מטר בערך היישר לחיבורים הקרובים וקבע 2:2. איזו בעיטה נהדרת ומלאת רגש שמסדרת לאברטון נקודה.

במשחק בליגה הספרדית הצליחה אתלטיק בילבאו להשיג ניצחון ראשון אחרי 13 משחקים ברציפות, למעשה מאז המחזור השני. הבאסקים כבשו את השער מהנקודה הלבנה בדקה ה-92 כשאריץ אדוריץ בועט פאננקה נהדרת למרכז השער ומסדר לקבוצה שלו 0:1 מול ג'ירונה בבית. הפסיקה על הנקודה הלבנה הייתה די גבולית, אחרי שיונאס רמאליו ספק-הכשיל את איקר מוניאין ברחבה. גאיסקה גריטנו רושם בכורה מוצלחת בליגה כמאמן בילבאו ומשיג שלוש נקודות כל כך יקרות עבור בילבאו.

לוקא דין אברטון. רויטרס
דין חוגג עם חבריו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully