וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה במכבי תל אביב: "חלק מהשחקנים באו בגישה לא מתאימה"

10.12.2018 / 7:47

בקבוצה ביקרו: "מותר להפסיד בליגה, אבל נתנו את המשחק הזה במתנה". דאגה ממצבת הרכזים הדלילה, עדיין לא ברור אם ווילבקין ישחק בהרצליה

one

מכבי תל אביב ספגה אמש (ראשון) את הפסד הליגה השני שלה לעונה זו, כשנוצחה83:81 על ידי עירוני נס ציונה בתום דרמה גדולה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס, נטולת סקוטי ווילבקין שקיבל מנוחה בעקבות כאבים בכף ידו, פיגרה ב-8 נקודות פחות מ-2 דקות לסיום, אך באמצעות לחץ אפקטיבי וטעויות של נס ציונה הצליחה לעלות ליתרון נקודה, 12 שניות לסיום. אלא שכאן נכנס דקוואן קוק לעניינים, ושלשה גדולה שלו ניצחה את המשחק עבור הקבוצה הביתית.

אנשי הקבוצה הסתודדו בסיום באזור חדר ההלבשה בנס ציונה, כשהם נראים מאוכזבים מאוד מההופעה של השחקנים. "במיוחד בלחץ שיש עלינו, שחקנים צריכים לבוא בגישה הנכונה למשחקים בליגה, אבל חלק מהם באו בגישה לא מתאימה", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "בניגוד למה שחושבים והיה מקובל כאן בעבר, אפשר להפסיד משחקים בליגה, אבל לא ביום שהיריבה לא רושמת משחק מדהים. פשוט נתנו את המשחק הזה במתנה".

עוד בנושא

מסל ניצחון 2.6 שניות לסיום: נס ציונה ניצחה 81:83 את מכבי תל אביב
ספרופולוס מתוסכל: "לא היינו טובים הגנתית", כדיר: "אני רעב מאוד"
לפני מכבי תל אביב: באסקוניה מחצה 78:100 את בראוגן בליגה

דקוואן קוק שחקן עירוני נס ציונה חוגג עם אלישי כדיר מול מכבי תל אביב. קובי אליהו
דקוואן קוק שחקן עירוני נס ציונה חוגג עם אלישי כדיר מול מכבי תל אביב/קובי אליהו

במכבי הצביעו על החיסרון המשמעותי בעמדת הרכז בהתמודדות כסיבה העיקרית להפסד. מלבד ווילבקין נעדרו מהמשחק גם ג'רמי פארגו, שצפוי לחזור לשחק רק בתחילת החודש הבא וקנדריק ריי שלא נרשם לליגה מאחר שלצהובים נותר עוד חילוף אחד עד לסיום העונה. "נקווה שפארגו יחזור לעניינים כמו שצריך, ואז נוכל לחלק את העומס בינו לבין ווילבקין ועדיין לשמור את החילוף הזה", סיפרו במועדון, "כרגע אין ספק שאנחנו חסרים".

מי שבכל זאת שיחק בעמדת הרכז והיה הטוב ביותר במכבי הוא הקפטן ג'ון דיברתולומאו, שמשחק שני ברציפות מוביל קאמבק של קבוצתו. "קיוותי שהזריקה שלי תהיה סל הניצחון, ידעתי שיש הרבה זמן על השעון ויש להם הזדמנות", אמר המתאזרח שקבע 80:81 לפני שלשת הניצחון של קוק. "מגיע להם קרדיט, דיאנדרה שמר מצוין את הזריקה האחרונה, ולפעמים זה לא מספיק. היינו צריכים לשחק טוב יותר במהלך המשחק. אני מאמין שככל שאנחנו יותר זמן ביחד, אנחנו מרגישים יותר בנוח. אני מקווה שהימים הטובים ביותר שלנו לפנינו, אנחנו משחקים כדורסל יותר טוב".

הקבוצה תערוך היום אימון קל שבו תתקן את הטעויות מההתמודדות לקראת משחק ההשלמה מחר (שלישי, 17:15, ספורט 5) נגד בני הרצליה. בחמישי תארח הקבוצה את באסקוניה ובשבת את הפועל ירושלים. "אנחנו באים לכל משחק בכוונה לנצח, שום הפסד הוא לא הפסד טוב", הוסיף דיברותולמאו. "בגלל השבוע שיש לנו, אנחנו צריכים ללמוד מזה, לבוא מחר ולהתכונן להרצליה. צריך לעבור הלאה. אנחנו צריכים להיות חזקים מנטלית. במכבי אתה יודע שיש לך משחק כמעט כל יום. צריך ללמוד מזה, ולבוא למשחק הבא מרוכזים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין. יוסי ציפקיס
יחזור בהקדם? ווילבקין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully