וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "לא היינו טובים הגנתית", כדיר: "אני רעב מאוד"

9.12.2018 / 23:25

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מהעבודה ההגנתית ב-83:81 מול נס ציונה. גודס: "כיף לי לחזור להיות בפרונט, זאת סוג של סגירת מעגל בשבילי"

one

מכבי תל אביב ספגה הערב (ראשון) הפסד שני בליגה העונה כשנוצחה 83:81 על ידי עירוני נס ציונה במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. שלשה נהדרת של דקוואן קוק (24 נקודות במשחק גדול) שניות לסיום המשחק סידרו לקבוצה של נדב זילברשטיין ניצחון שלישי העונה. במשחק המוקדם הצליחה הפועל חולון להשיג ניצחון שביעי בתשעה מחזורים עם 70:78 מול מכבי ראשון לציון כשגיא גודס נאלץ להסתדר עם שבעה שחקנים בלבד.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 83:81 לנס ציונה, הפועל חולון ניצחה 70:78 את ראשון לציון

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הפסד ראשון בליגת העל. ספרופולוס/קובי אליהו

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין אמר אחרי המשחק: "היו לנו סוף סוף שבועיים שיכולנו לעבוד בהם על דברים שעשינו לא טוב לפני כן. דיברנו המון על הדברים שצריך לתקן. דיברנו על האופי שלנו ואיך שהיינו מתאדים מהמגרש ולא נלחמים. עשינו צעד קדימה, והדבר האחרון שעבדנו עליו הוא רמת הביצוע שלנו כשהקבוצה השנייה מעלה אגרסיביות, זה היה מצוין ב-38 הדקות הראשונות, ולא טוב מהדקה ה-39. אנחנו עם היד על הדופק, אבל שחקנים צריכים סבלנות, צריכים למצוא את המקום שלהם, צריכים את הזמן שלהם.

"היו דיבורים סביב שחקנים, דיבורים על החלפות כאלה ואחרות. שחקן צריך שקט, אני שמח מאוד על זה שהרבה שחקנים מצאו את המקום שלהם היום. אלישי וטל עשו עבודה יוצאת מן הכלל בצבע. קבוצה צריכה שקט ולהתמקד במה שהיא צריכה לעשות כדי להתקדם. בכל פעם שדקוואן קוק מחטיא זה מפליא אותי. אני לא אימנתי קלעי ברמה הזאת, הוא לא ברמה הזאת, הוא ברמה אחרת. הוא מאוד רגוע ושליו כל הזמן, מכניס שקט נפשי למשחק. הוא יודע לזרוק את המילה הנכונה בזמן, מאוד מכוון את השחקנים האחרים, עושה עבודה גדולה בהגנה הקבוצתית, וחוץ מהקליעה הוא נכס גדול מאוד".

אלישי כדיר, שלפני פגרת הנבחרות חזר אחרי פציעה שהשביתה אותו ממושכות, אמר: "הייתי בתקופה לא פשוטה. אחרי שאתה עובר הרבה שנים בליגה והרבה זמן בנבחרות, הדבר הזה עשה לי הפסקה, עשיתי פסק זמן, זה גרם לי לחדש כוחות. התגעגעתי מאוד, אני רעב מאוד, שמח שניצחנו היינו צריכים את הניצחון הזה. היינו צריכים את המשחק הזה, מבחינתי זו התחלה טובה".

מאמן המפסידה יאניס ספרופולוס אמר: "אני רוצה לברך את נס ציונה על הניצחון. זה היה סיום גדול של המשחק. לא התחלנו את המחצית השנייה כמו שצריך, אבל הצלחנו לחזור ולעלות ליתרון בסיום. בסוף הם קלעו סל גדול וניצחו. המשחק לא נקבע בזריקה האחרונה, אלא בחוסר הריכוז שלנו וגם לא הראינו מספיק מאמץ בהגנה. ידענו שזה לא קל לשחק כאן, ויש להם שחקנים שאם נותנים להם לקלוע הם נכנסים לקצב וקשה לעצור אותם.

"הגנתית לא היינו טובים, ובהתקפה היו לנו עליות וירידות, אבל לדעתי אם היינו משחקים טוב יותר בהגנה, ההתקפה שלנו הייתה נראית טוב יותר. אנחנו נלמד מהמשחק הזה, יש לנו בעיות, ונצטרך ללמוד לקראת העתיד. אנחנו צריכים לשחק תמיד עד הסוף, אבל נתנו להם את האפשרות לקחת את הזריקה האחרונה. התקשינו מאוד בהגנה עוד לפני הזריקה האחרונה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
יש לו עוד הרבה מאוד עבודה, שיהיה בהצלחה. גודס/אתר רשמי, אתר מכבי ראשון לציון

מאמן הפועל חולון דן שמיר נשמע מרוצה: "זה לא היה המשחק הכי יפה, אבל ניצחון יפה וחשוב שלנו. קומבינציה של קבוצה שהחליפה מאמן, הכנה רק פרסונאלית, לא יכולנו לחשוב מה הם יעשו, ותוסיפו את הפגרה, המשחקים הופכים למתאגרים. אתם רואים את זה בכל הקבוצות. השחקנים שלנו התכוננו למשחק קשה ובמצבים כאלה אחרי רבע ראשון של 27 נקודות, הם קלעו 43 נקודות בשלושה רבעים. אני מאוד שמח על הניצחון הזה".

דקוואן ג'ונס הוסיף: "המאמן לא היה שמח שחטפנו 27 נקודות ברבע הראשון, אבל אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה מההתחלה ולתקוף את היריבים ולא לתת להם לתקוף אותנו. עשינו התאמות אחרי הרבע הראשון".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס, שנאלץ להשתמש בשבעה שחקנים בלבד בבכורה שלו, אמר: "אני חצוי. בתור אדם תחרותי אני רוצה לנצח בכל משחק, אבל אני יכול להיות מרוצה מ-27 דקות שהובלנו. יש לנו את הבעיה שכולם יודעים ורואים. עבדנו במשך שבוע, ניסיתי לשנות קצת דברים. ככל שהחבר'ה הלכו והתעייפו, אז היה לנו יותר קשה.

"שבוע ראשון שלנו אחרי פגרה שהייתה מאוד ארוכה מבחינת כמה שחקנים, קמרון לא שיחק שלושה שבועות. איתי שגב רשם משחק הירואי. הוא התאמן פעם ראשונה אתמול והחבר'ה נלחמו ומאוד רצו, היה חסר הגרוש ללירה. זה כיף לחזור להיות בפרונט, הרגשה מצוינת, כיף להרגיש את המשחק. זו סגירת מעגל בשבילי, פה נתנו לי לאמן בפעם הראשונה. כיף לחזור למגרש שהיה סוג של בית. אני מרגיש מאוד טוב עם זה, מכיר את כל האנשים הרבה מאוד שנים.

"זו פעם ראשונה שאני מחליף מאמן באמצע העונה, זה לא קרה לי אף פעם. הדבר החשוב היה לחזק את החבר'ה האלה, יש פה חבר'ה צעירים. החבר'ה האלה ילמדו, אין מה לעשות. ראיתי חבר'ה שעשו דברים יפים מבחינה אישית. יש לנו הרבה עבודה לבנות את הביטחון מחדש ומצד שני לנסות לנצח ולהכניס רוח של ניצחונות".

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully