וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: באסקוניה מחצה 78:100 את בראוגן בליגה

דיופ (20) ושנגליה (17) כיכבו אצל הבאסקים שיגיעו ביום חמישי להיכל. ריאל מדריד הביסה את גראן קנאריה, אולימפיאקוס של בלאט טיילה בליגה היוונית

שחקן אולימפיאקוס גיורגיוס פרינטזיס. GettyImages
עוד דאבל דאבל אחרי ההצגה מול ז'לגיריס. יורגוס פרינטזיס/GettyImages

ביום חמישי תתארח באסקוניה בהיכל אצל מכבי תל אביב. הערב היא נתנה הצגה בליגה הספרדית עם 78:100 מוחץ מול בראוגן החלשה. לימאנה דיופ הוביל את הבאסקים עם 20 נקודות, טוקו שנגליה הנהדר הוסיף 17, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. דארון היליארד תרם 15 מהספסל.

* גם ריאל מדריד נתנה הצגה עם 63:87 על גראן קנאריה בקרב בין שתי נציגות נוספות של ספרד ביורוליג. טריי טומפקינס בלט מעל כולם עם 19 נקודות בפחות מ-18 דקות. סנטי יוסטה, רודי פרננדס וג'יי סי קארול הוסיפו 10 כל אחד וחיפו על ערב רגוע של יוי שסיים רק עם 3. די ג'יי סטרוברי היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס עם 11 לאורחים שהגיעו למשחק הזה אחרי ניצחון גדול במילאנו, אבל התבזו במדריד.

אולימפיאקוס נחלה ביום חמישי הפסד יורוליג כואב מול ז'לגיריס קובנה של שאראס. הערב (ראשון) הקבוצה של דיוויד בלאט טיילה כצפוי בליגה היוונית עם 60:84 קליל על רת'מינו החלשה. נייג'ל וויליאמס גוס חיפה על חסרונו של ואסיליס ספאנוליס עם 14 נקודות ו-8 אסיסטים ב-24 דקות. יאניס שטרלנייקס הוסיף 13 ויורגוס פרינטזיס תרם 11 ו-10 ריבאונדים לקבוצה של בלאט, שעלתה למאזן של 1:7 ושמרה על מאזן מושלם בביתה. ביום חמישי תארח אולימפיאקוס את אנאדולו אפס החזקה במסגרת המחזור ה-12 של היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully