וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים לפני בית"ר: "הפועל תל אביב קבוצה חזקה ובריאה, עוד נשתחרר ונתפוצץ"

9.12.2018 / 14:30

הפועל תל אביב מתכוננת לקרב התחתית החשוב (שני, 21:05, ספורט 5), אופיר חיים יודע: "ניצחון ייתן לנו פוש, אנחנו רק צריכים קצת ביטחון". לבקוביץ': "מחפשים את הניצחון שיעיף אותנו למעלה"

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
קרב תחתית יוקרתי. אופיר חיים/קובי אליהו

לפני כמה שנים זה היה הקלאסיקו של הכדורגל הישראלי, אבל כשבית"ר ירושלים והפועל תל אביב ייפגשו מחר (שני, 21:05, ספורט 5), יהיה זה מפגש בין שתי נועלות הטבלה. האדומים, שיודעים שהפסד ביתי מול היריבה המושבעת יוריד אותם למקום האחרון, מגיעים למשחק במושבה עם תיקו מאופס שישי העונה ב-12 מחזורים, ומקווים שהשינויים שהמאמן החדש אופיר חיים יתחילו להניב פירות על כר הדשא. רמזי ספורי המורחק ייעדר, רז שלמה יפתח במקומו של אוראל דגני המוצהב.

עוד בנושא

קלינגר במסע"ת לקראת המשחק מחר: "חייבים לייצר קבוצה מחוייבת"
הבעיה הכי דחופה של מכבי חיפה: דוד רוזנטל מסכם את משחקי השבת
זה לא קזינו, זה בית ספר: אורן יוסיפוביץ על שליטת מכבי תל אביב בליגה

שוער הפועל תל אביב, רובי לבקוביץ'. דני מרון
"ש פה קבוצה חזקה, שיודעת ללחוץ קדימה, ללכת אחורה כשצריך, וזה מתבטא בזה שאנחנו לא סופגים שערים". לבקוביץ'/דני מרון

אופיר חיים פתח ואמר: "אני מסכים שזה משחק מאוד חשוב, עם יוקרה, שחשוב בשביל הקהל, אבל בסופו של דבר זה רק שלוש נקודות. ננסה לשמח את המועדון ואת האוהדים, אבל המצב שלנו לא טוב בטבלה, ואנחנו צריכים את זה בשביל עצמנו.

"הפועל תל אביב לא תרד ליגה השנה. אנחנו שואפים הרבה יותר גבוה, ואני מבטיח שנצא מהמקום שאנחנו נמצאים בו. זו קבוצה בריאה, שלא סופגת הרבה שערים, וזה סימן מצוין, קבוצה עם משחק מסודר, אנחנו עוד נשתחרר ונתפוצץ. מקווה שכבר מול בית"ר זה ייראה אחרת. כרגע אנחנו לא מצליחים לייצר ניצחון, אבל אני בטוח ביכולת של הקבוצה. זה משחק שאם ננצח, הוא יכול לתת לנו פוש חזק קדימה. זה מה שחסר לנו, טיפה ביטחון. יש לו משמעות גדולה עבורנו, ואנחנו באים במטרה לנצח.

"לחץ זה דבר שצריך לתעל אותו למקומות טובים. אלה שמצליחים עושים קריירות גדולות, ואלה שלא פשוט נושרים. אני בלחץ מצליח לעמוד, ונקווה שגם המועדון יצליח".

על מינויו של דן רומן כעוזר, אל אף שביקש את אנטבי: "רציתי את דן בתור עוזר שלי עוד לפני שלוש שנים. לא הצלחתי עם יגאל אנטבי, אבל אני שמח שדן פה, ואני לא מסתכל על העבר, אלא קדימה באופטימיות".

על היריבה: "האיכות של בית"ר היא גבוהה מאוד. עבדנו על זה טקטית היום. אבל יש להם מינוסים, וננסה לדעת איך לנצל את זה עבורנו".

על חסרונו של דגני: "אוראל משמעותי אבל יש לנו את רז שלמה, אני מאוד רגוע וסומך עליו".

מי יותר לחוץ אתה או קלינגר? "שאלה טובה. הפועל תל אביב מול בית"ר זה משחק עונה. שנינו לחוצים מאוד, אבל כשתגיע שריקת הפתיחה זה ישתחרר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
משחק עונה מתחת לקו האדום. אוהדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

רובי לבקוביץ': "לא ציפינו להיות מתחת לקו האדום, אבל היכולת לא תואמת את המקום שאנחנו נמצאים בו. הפועל קבוצת טובה, חזקה, דינמית, נכנסנו למערבולת בעניין הכיבושים, אבל אנחנו מחפשים ניצחון שיעיף אותנו בדרך למעלה. אני בטוח שבסיבוב הבא ניפגש פה, ונהיה במקום אחר.

"זה עניין מנטלי, שנתגבר עליו. המנטלי והמקצועי תמיד הולך ביחד בכדורגל. עוד נתגבר על זה. בטוח שגם מחר ניראה כמו קבוצה דינמית וחזקה שבאה לנצח את המשחק, כמו בכל משחק שלנו. יש פה קבוצה חזקה, שיודעת ללחוץ קדימה, ללכת אחורה כשצריך, וזה מתבטא בזה שאנחנו לא סופגים שערים".

על העזיבה של רפואה: "פיטורים של מאמן זה אף פעם לא נעים. קובי עשה עבודה טובה, הוא השאיר פה קבוצה טובה. ההתאקלמות של אופיר הייתה טבעית, הוא התקבל בצורה טובה. זה היה שבוע של שלושה משחקים, כך שלא היה לנו הרבה זמן לחשוב על הדברים, אבל אני מקווה שנצא לדרך חדשה עם אופיר, ואני לא רואה סיבה שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully