וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מי שחושב רק על עצמו לא יישאר בבית"ר, זה עניין של זמן"

9.12.2018 / 13:11

מאמן בית"ר הציג קו תקיף לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב (ב', 21:00, ספורט 5): "אם לא אשפר את האווירה בחדר ההלבשה, נכשלתי בתפקידי". ורד, וארן ואינברום חוזרים

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. גדעון צנטנר
חייב נקודות, ומהר. קלינגר/גדעון צנטנר

לפני כמה שנים זה היה הקלאסיקו של הכדורגל הישראלי, אבל כשבית"ר ירושלים והפועל תל אביב ייפגשו מחר (שני, 21:05, ספורט 5), יהיה זה מפגש בין שתי נועלות הטבלה. מבין השתיים, בית"ר היא הלחוצה ביותר. אחרי שלושה מחזורים רצופים ללא ניצחון, אחרי 1:1 מאכזב עם מכבי נתניה במחזור אמצע השבוע, הקבוצה של ניר קלינגר חייבת להתחיל לייצר ניצחונות, בתקווה שהסיבוב השני ייראה טוב יותר. היום ערך מאמן בית"ר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"מועדון גדול כמו בית"ר הוא מסוקר, סוער רוב הזמן, אז הגיוני שקורה מה שקורה עכשיו", אמר קלינגר. "אבל לפעמים צריך להרגיע, ומה שירגיע זה תוצאות. אנחנו מודעים לזה שחייבים להתחיל להביא תוצאות ולנצח. העובדה שאנחנו מסיימים סיבוב זה לא צחוק, זה דבר רציני, צריך לקחת את הדברים לקטע שהגיע הזמן להתעורר".

עוד בנושא

אלי אוחנה: "לא אהבתי את הדברים של ערן לוי. בן חיים לא הבעיה"
בית"ר ירושלים הודיעה: ארון אולנארה מושעה, ויעמוד לוועדת משמעת
אופיר חיים: "יש שחקנים שיודעים להבקיע ואני בטוח שזה יבוא"

    שחקן בית"ר ירושלים ארון אולנארה. ברני ארדוב
    הוא הבא שיעזוב? אולנארה/ברני ארדוב

    על מצב הרוח בחדר ההלבשה אמר קלינגר: "צריך לעשות הרבה עבודה, הרבה שיחות, הרבה אסיפות. אנחנו לא חיים בעולם אחר, אנחנו מודעים למצבנו בטבלה, אבל המצב בטבלה לא תמיד משקף. צריך לשפר את המשחק שלנו, את המחויבות, את האווירה בתוך הקבוצה, וכל הדברים האלה ביחד יעלו אותנו לדרך המלך, אבל זו עבודה שלוקחת יותר זמן ממה שחשבתי. אנחנו נגיע לאווירה טובה וחיובית, נשפר את איכות המשחק שלנו, אני יודע שבית"ר דוגלת בכדורגל של התלהבות, של התקפה, של יצירה - ואלה דברים שאני מת לעשות. אני מנסה למצוא את הפתרונות כדי להגיע לזה".

    על המטרה במשחק הקרוב: "במשחק נגד נתניה נראינו יותר טוב, ייצרנו הרבה מצבי הבקעה, ההגנה עמדה בסדר חוץ מפעמיים וחצי שנחשפנו, אבל היינו בסדר ומשם אנחנו רוצים לקחת עוד צעד קדימה. אנחנו חייבים ליצר יותר מצבים, בית"ר צריכה לייצר לפחות שישה מצבים במחצית. המטרה היא שירדפו אחרינו, לא שאנחנו נרדוף אחרי היריבות".

    על המחויבות: "התקשורת ניזונה מהדלפות ומקורבים, אבל כששחקן עובר עבירת משמעת ושאין אווירה טובה בין השחקנים, זו פגיעה במערכת כולה - בבעלים, באוהדים, במאמן, ובשאר השחקנים. לכן אני שם דגש על כך שהדברים יילכו לכיוון חיובי. אם יש דברים שמפריעים, זה לא עובד. אני מנסה להיות יותר מיליטנטי, יותר תוקפני כדי להביא יותר מחויבות לבית"ר, על המגרש ומחוצה לו".

    בשלב זה קלינגר עקץ את השחקנים: "מסיבת עיתונאית או אסיפה, זה לא משנה, אצלנו אסיפה זה כמו מסיבת עיתונאים, זה אותו דבר".

    על מידת הלחץ במועדון: "הלחץ בבית"ר דומה למה שיש במכבי תל אביב או בהפועל באר שבע. זה מקצוע לחוץ, לא התחלתי לאמן היום. זה סיר לחץ, כמו בכל קבוצה גדולה. להפך, הסיר לחץ הזה יכול להיות תבשיל מאוד טעים אם נעשה את הדברים נכון".

    על אולנארה, ערן לוי ובעיות המשמעת בקבוצה: "יש שחקנים שיכולים להוציא אותנו מהמצב הזה. פגשתי פה שחקנים שתענוג לדבר איתם, לאמן אותם, לראות אותם מתנהלים. מי שחושב רק על עצמו יימצא את עצמו מחוץ לבית"ר ירושלים, זה עניין של זמן. אנחנו נעשה את הכל כדי לייצר קבוצה מיוחדת שרצה ומחויבת לקהל ולבעלים. אי אפשר אחרת. אם זה לא יקרה, אז אני נכשלתי בתפקידי".

    על המשחק עצמו: "ברור שיהיה משחק חם ואמוציונלי. עידן ורד, אור אינברום, אנתוני וארן, סירושטיין כנראה, אולי גם דוד קלטינס - כולם חוזרים לכשירות, וזה משהו שלא היה לי בשבועות קודמים".

    עוד באותו נושא

    אלי אוחנה: "לא אהבתי את הדברים של ערן לוי. בן חיים לא הבעיה"

    לכתבה המלאה
    עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
    "צריכים את הניצחון בשביל השקט". ורד/ברני ארדוב

    עידן ורד אמר במסע"ת: "אין אגו. עם כל מי שמדליף ושלילי ורע, בסוף כולם מגיעים לטדי והמגרש מלא, ואתה המום. אם תהיה טוב, אתה תהיה פה. כל מה שאני שומע על חדר הלבשה שלילי - ברור שכשאתה לא מנצח, הכל הפוך. יכול להיות שעוד חודש הכל יהיה טוב, ואז הכל סבבה, אין אגו, וכולם אחים. ככה זה".

    על חשיבות המשלק: "סוף הסיבוב ואנחנו מקום אחרון בליגה. יש את הקטע של הקהל, הפועל תל אביב, היריבות, אבל קודם כל צריכים את הניצחון בשביל השקט. אתה בא לאימון ומרגיש לא בנוח. הקהל מקלל אותך, וזה לא נעים. יש חבר'ה טובים, שרוצים להצליח ולהיות חלק מהמועדון הזה. בית"ר זה ה-מועדון בארץ, עם הקהל הכי טוב בארץ, וכשלא הולך, ככה זה".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully