וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "לא אהבתי את הדברים של ערן לוי. בן חיים לא הבעיה"

יו"ר בית"ר ירושלים התראיין ל"רדיו ירושלים": "מי שחושב שחוגג ישפוך מיליונים בינואר, טועה. הסגל יותר טוב מזה של 7-8 קבוצות בליגה. הטיפול באולנארה הוא מסר לשאר השחקנים"

יוסי ציפקיס

אלי אוחנה שלא מרבה לדבר באריכות, התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים". יו"ר בית"ר ירושלים דיבר על מצבה של הקבוצה, על השינויים המתוכננים ועל חלק מחברי הסגל.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הודיעה: ארון אולנארה מושעה, ויעמוד לוועדת משמעת
לפני המשחק מול הפועל תל אביב: עשרות אוהדים פרצו לדשא במהלך האימון

על הסגל: "היה סיבוב ראשון נוראי, עם סגל כזה היינו צריכים להיות עם יותר נקודות. הסגל שלנו יותר טוב מזה של 7-8 קבוצות בליגה. האמנו שזה יספיק להתמודות בחלק העליון והתבדינו. יש שחקנים שכנראה לא מתאימים לבית"ר ירושלים בשלב הנוכחי".

על ארון אולנארה: "הוא הגיע לא בכושר ובינתיים החלטנו להשעות אותו. זה מסר שלנו לכל שאר השחקנים. נבדוק אם הוא רוצה בכלל להישאר. לא פשוט להפר חוזים ולהגיד לשחקן 'אתה הולך'. אני חושב שהוא ראוי להיות בבית"ר, אבל הוא יצטרך לתקן כמה דברים ולהבין איפה הוא נמצא. לא נחתוך אותו, אלא אם הוא ימשיך באותה התנהלות ולא ירצה להיות פה".

על דבריו של ערן לוי אחרי המשחק נגד מכבי נתניה, בהם הוא רמז שיכול להיות שיעזוב בינואר: "אני לא חושב ששחקן צריך לדבר בצורה הזו, לא אהבתי את מה שהוא אמר. מי שרוצה ללכת יכול ללכת, אף אחד לא עושה לבית"ר ירושלים טובה שהוא נמצא בה".

על טל בן חיים: "יש אצלו שיפור גדול מאוד במשחקים האחרונים. אני לא חושב שהוא הבעיה של בית"ר ירושלים, הבעיה היא שאנחנו לא מספיק טובים כרגע".

משה חוגג, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. דן מרון, מערכת וואלה!
לא בונה על ינואר. אוחנה/מערכת וואלה!, דן מרון

על חלון ההעברות של ינואר: "קלינגר גילה כמה בעיות שצריך לפתור, אנחנו מדברים על זה. יגיע ינואר ונשחרר כמה שחקנים. מי שחושב שחוגג יביא עוד הרבה מיליונים מהבית בשביל חיזוק, טועה. כדי להביא שחקנים חדשים נצטרך לשחרר שחקנים שנמצאים היום בקבוצה. אתה בדרך כלל לא מוצא מציאות מדהימות בינואר, אבל אנחנו חופרים ומחפשים. שוער? אני לא יודע אם אפשר להביא אחד טוב בחלון של החורף. יש לנו שני שוערים טובים, הם עושים את המקסימום. אי אפשר להפיל על מישהו ספציפי את המצב של בית"ר ירושלים".

על התפקיד שלו: "אני עושה בדיוק את אותו תפקיד כמו בעונה שעברה. אני מעורב בכל מה שקורה במועדון, יחד עם מוני ברוש שהוא מנכ"ל יוצא מן הכלל. בעונה שעברה לא הייתי מעורב בעניין המקצועי, העונה אני מעורב יותר. אני לא המנהל המקצועי. החלטתי כבר לפני כמה שנים שאני לא רוצה להיות מנהל מקצועי ולא מאמן".

על קבלת ההחלטות: "נערכות ישיבות עם חוגג, עם לוזון ואחר כך עם קלינגר, עם הצוותים שלהם. אין החלטה שלא מתקבלת במשותף. למילה של המאמן יש את המשקל הכי גדול. הניהול משותף, ההחלטות משותפות. לא כל ההחלטות היו טובות, אבל בכדורגל מאוד קל לנתח דברים בדיעבד. אני לא זוכר שהבאנו שחקן כזה או אחר שמישהו הרים גבה לגביו. אני לא חושב שיש מאמנים שלא היו רוצים את השחקנים שצירפנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully