וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: ארון אולנארה מושעה, ויעמוד לוועדת משמעת

7.12.2018 / 9:40

אחרי שהורחק נגד רעננה והגיע באיחור למשחק מול נתניה, החלוץ הניגרי הושעה מכל פעילות. עשרות אוהדים פרצו לדשא במהלך האימון

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הודיעה הבוקר (שישי) על השעייתו של ארון אולנארה בעקבות בעיות המשמעת שלו. בהודעה של המועדון נכתב: "לנוכח בעיות המשמעת הרבות נקרא הבוקר חלוץ הקבוצה ארון אולנארה למשרדי המועדון, לשיחה עם יו"ר ומנכ"ל המועדון אלי אוחנה ומוני ברוש. בסיומה של השיחה הוחלט על השעייתו המיידית של השחקן מכל פעילות. השחקן יעמוד לוועדת משמעת פנימית בימים הקרובים".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים: ניר קלינגר "לא ישן טוב בלילה", אולנארה הגיע לטדי רק בדקה ה-30
ביום רביעי: בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1 דרמטי

ארון אולנארה שחקן בית"ר ירושלים מורחק. יוסי ציפקיס
צפוי להיענש. אולנארה אחרי ההרחקה מול רעננה/יוסי ציפקיס

אולנארה הצטרף לבית"ר ירושלים באמצע אוקטובר וכבש בהופעת הבכורה שלו (תבוסה 5:1 לבני יהודה). בחודשיים שלו בישראל הוא הספיק לאחר לחזור מחופשה, לספוג כרטיס אדום בהפסד להפועל רעננה ולהרגיז את אנשי המועדון עם התנהלות חסרת חשק באימונים. אחרי ההרחקה נגד רעננה, אמרו במועדון: "אולנארה ירק לקלינגר בפנים. כולם ישבו לניר על הראש שישעה אותו ובכלל לא ילביש אותו נגד רעננה, אבל נתן לו מקום בהרכב וראיתם איך הוא התנהל. אי אפשר לסמוך עליו וניר לא יחזור על הטעות הזאת".

הניגרי שהיה מורחק ממשחק הבית נגד מכבי נתניה ביום רביעי, הגיע לאצטדיון טדי רק בדקה ה-30 - אירוע שכנראה היה בבחינת "הקש ששבר את גב הגמל" מבחינת אנשי המועדון והצוות המקצועי.

כמה עשרות אוהדים פרצו היום לאימון הקבוצה, הדליקו אבוקה וגידפו כמה שחקנים - בראשם הבלם טל בן חיים. אחרי כמה דקות העניינים נרגעו, האוהדים עזבו את כר הדשא והאימון חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully