וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניר קלינגר "לא ישן טוב בלילה", אולנארה הגיע לטדי רק בדקה ה-30

6.12.2018 / 7:39

המאמן הודה: "הגולים שאנחנו סופגים יכולים לרסק, זה כמו סכין בלב עבורי". החלוץ צפוי לעמוד לוועדת משמעת, ביקורת על שיימן ("חייבים להתחזק במגן בינואר"), גם השחקנים מתוסכלים: "סופגים גולים של לוזרים"

קובי אליהו

1. גולים של לוזרים, אולנארה עושה צרות גם בלי לשחק

בבית"ר ירושלים כבר התרגלו למצב הרוח המדכדך אחרי משחקים. אמנם שער השיוויון של דן איינבינדר מנע אווירת נכאים בסיום ה-1:1 מול מכבי נתניה, ובכל זאת - קשה היה לראות פרצופים מחייכים. על הפנים של כל קברניטי המועדון הייתה בעיקר דאגה. ביום שני תפגוש הקבוצה מהבירה את הפועל תל אביב וגם השחקנים משוכנעים כי "נצטרך להרים את עצמנו ולהיות טובים יותר, אחרת גם הפועל תל אביב תברח לנו".

לאחר המשחק נגד רעננה אמרו בבית"ר שהדבר שהכי חשוב מעכשיו הוא להקטין את כמות הספיגות. אתמול ספגו הירושלמים שער אחד בלבד (פחות מהממוצע), אך שחקנים בכל זאת אמרו: "אנחנו סופגים גולים של לוזרים, מכלום, פשוט חבל, אם נשמור על ה-0:0 בסוף נבקיע וניקח את המשחק".

מי שלא היה בסגל הקבוצה הוא ארון אולנארה, אך כמו כל השחקנים שלא התלבשו, הניגרי אמור היה להגיע לטדי כשעה לפני המשחק. במקום זאת, הגיע מאוחר ונכנס לאיצטדיון רק בדקה ה-30. בבית"ר רתחו ומתכוונים לדרוש מהחלוץ הבהרות. במידה ולא יספיקו, הוא עשוי לעמוד לוועדת משמעת נוספת. "איכשהו גם כשהוא לא משחק צריך להתעסק בו", אמרו במועדון.

עוד בנושא:

קלינגר מרוצה אחרי התיקו: "זו קבוצה אחרת, זה מה שאני מחפש"
ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

שחקן בית"ר ירושלים ארון אולנארה. ברני ארדוב
יעמוד לוועדת משמעת? אולנארה/ברני ארדוב

2. קלינגר: "כל גול כזה הוא כמו סכין בלב"

אבל זה לא רק אולנארה. ניר קלינגר נשאל בסיום על כך שכל חלוציו בכושר לא טוב והשיב: "על הקביעה הזאת אני אגיב באין תגובה ואלך לעבוד על הדברים". התחמקות שאומרת הכל: סילבסטר חסר ביטחון, וארן רק חוזר מפציעה, אולנארה מרגיש בקייטנה ולעת עתה בית"ר ללא מוציאים לפועל בהתקפה.

באופן כללי יותר לקלינגר דווקא לא הפריע לדבר: "זאת לא תקופה פשוטה לאף אחד. ברור שגולים כמו שאנחנו סופגים יכולים לרסק, כל גול כזה הוא כמו סכין בלב עבורי. אני מאוד מאוד עצוב מהמיקום וצבירת הנקודות אבל זה מצב נתון. להגיד לכם שאני ישן טוב בלילה? לא, אני מאוד מוטרד, מודאג ועצוב. אני פוגש ומדבר עם מאות אוהדים וחשוב מאוד שהם ישמחו, זאת קבוצה גאה ואוהדים גאים ואנחנו עושים הכל כדי לצאת מהמצב הזה. עברתי כבר התמודדויות כאלה ואעבור גם את זאת".

המאמן לא ממהר לאבד את התקווה. "צריך להגיד את הדברים כמו שהם, לא לייפות אך גם לא להפוך את הכל לשחור", אמר. "המשחק נגד רעננה היה יוצא דופן בחולשה שלנו והיום בניתוח אמיתי של משחק הקבוצה הייתה דומיננטית, ניסינו. ברור שחסר לנו ברק, סיכון השער, מהלכים איכותיים יותר בחלק הקדמי, זה חסר לנו. עדיין - הייתה לחימה, הנעת כדור, שחקנים לא ברחו ואני חושב שגם שלטנו במשחק לכל אורכו, למרות שלא היו יותר מדי איכותיות. אני לוקח כסוג של תקווה לעתיד את זה שלא נשברנו ונמשיך מהנקודה הזאת.

"אני מרוצה מהשינויים שעשיתי היום - גם מצעירי, גם מעוז ראלי וגם מאור זהבי. ממשחק למשחק יהיו שינויים, במיוחד בשבוע שיש כזאת צפיפות של משחקים. אמרתי לשחקנים שמי שייראה בטוח בעצמו וחם באימונים הוא זה שישחק, לא היינו יכולים להיראות ככה אם לא היינו מרעננים. אני בכלל לא משתמש בזה שחסרים לי כל משחק ארבעה שחקני הכרעה - אם זה ורד, אינברום, וארן, אולנארה, שחקנים ששווים גולים, מתמודדים עם מה שיש וכולם צריכים לקחת את ההזדמנויות".

לקראת הפועל תל אביב ביום שני במושבה אמר המאמן: "נשתמש בעובדה הזאת שזה סוג של דרבי ומצד שני יש את המצב הלא טוב שלנו בטבלה. כל המכלול הזה צריך להביא אותנו למוטיבציה גבוהה, נחישות, אינטנסיביות מטורפת ולחימה חסרת פשרות. צריך להרים את עצמנו לגבהים בזכות כל המכלול של המשחק הזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים עם דוד מרטן. קובי אליהו
מתוסכל, אך לא מאבד תקווה. קלינגר/קובי אליהו

3. שיימן סופג אש

מי שמאכזב מאוד בבית"ר הוא שמואל שיימן. אתמול היה זה משחק שלישי ברציפות שהמגן רץ פחות מ-9 ק"מ (8.7, עוז ראלי שאינו בכושר מלא רץ מעל 10 ק"מ), זאת בנוסף לחלקו בשערים שספגה הקבוצה במשחקים האחרונים. בבית"ר כבר החלו לבדוק אופציות של מגנים שמאליים לינואר ואמרו: "כמו ששיימן נראה, נהיה חייבים להתחזק במגן בינואר. מגן לא יכול לרוץ כל כך מעט ולהיות לא יעיל, יותר מדי קרדיט הוא מקבל ויש מעט מאוד תפוקה".

עוז ראלי שחקן בית"ר ירושלים עם שמואל שיימן. קובי אליהו
יחי ההבדל. שיימן וראלי/קובי אליהו

ספיחי פרשת גוטמן, לקראת הקרבות בצמרת ומתחת לקו האדום - הפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully