וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מרוצה אחרי התיקו: "זו קבוצה אחרת, זה מה שאני מחפש"

5.12.2018 / 23:04

בית"ר ירושלים נותרה במקום האחרון, אבל המאמן אהב את מה שראה נגד נתניה: "השחקנים נתנו הכל. מהנקודה הזו נתחיל להתקדם"

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים לא ידעו אם לבכות או לצחוק הערב (רביעי). מצד אחד, הקבוצה חזרה מפיגור ונמנעה מהפסד שלישי ברציפות, אבל מצד שני ה-1:1 נגד מכבי נתניה הותיר אותה עמוק במקום האחרון והיא גם הציגה יכולת לא משכנעת לאורך כל 90 הדקות.

ואם המצב בטבלה נותר עגום, גם על הספסל של בית"ר ירושלים היה סוער הערב. כשיעקב בריהון נקרא להיכנס כמחליף בדקה ה-71, אור אינברום הבין שהוא לא ישחק והגיב בזעם. שחקן הכנף רצה לרדת לחדר ההלבשה, אבל חבריו הרגיעו אותו והצליחו לשכנע אותו להישאר על הספסל עד הסיום.

עוד בליגת העל:

הפועל חדרה והפועל רעננה נפרדו ב-0:0
מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב סיימו ב-0:0

ניר קלינגר. וידאו תגובות בית"ר ירושלים - מכבי נתניה. קובי אליהו
מאוד שבע רצון. קלינגר/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר, היה מאוד מעודד בסיום: "הכל הולך קשה, אבל ראינו היום קבוצה אחרת מזו שהפסידה להפועל רעננה. ניסינו ללחוץ לכל אורך המשחק, היינו יותר דומיננטיים, זה מה שאני מחפש. הנעת הכדור הייתה טובה יחסית - לא מספיק מהירה וחדה - אבל השחקנים שיחקו עם ביטחון".

קלינגר המשיך: "אני חושב שהבנו, הפנמנו ואנחנו צריכים להמשיך קדימה מהנקודה הזו. חזרנו מפיגור, כשהלחץ התגבר, וזה מראה לי שיש על מה לבנות. ברור שאני עצוב מהתוצאות, אבל אנחנו עושים הכל כדי שהשחקנים יקרעו את התחת. הייתה היום קבוצה לוחמת, השחקנים נתנו את כל מה שיש להם".

ערן לוי אמר: "אנחנו עושים את הדברים הכי טוב שיש ובכל זאת הולך קשה. אני לא חושב שאני צריך להוכיח משהו, אני אמור לעשות הכול על הצד הטוב ביותר שיש גם באימונים וגם במשחקים. אני כאן בינתיים ב-100%. אנחנו רוצים מאוד לטפס בטבלה, אבל הכול הולך קשה מאוד".

שי ברדה מצוות האימון של מכבי נתניה, אמר: "התחושות מעורבות. אני לא יודע מי היה אמור לשמור על איינבינדר, אבל זה חלק מהמשחק. נסתפק בתוצאה הזו ונמשיך הלאה. במחצית השנייה שינינו סגנון ונראינו קצת יותר טוב. ביתרון 0:1 היו לנו שני מצבים והיינו צריכים להכריע את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully