וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "לא חסר לנו כלום, יש שחקנים שיודעים להבקיע ואני בטוח שזה יבוא"

6.12.2018 / 8:54

מאמן הפועל תל אביב לא מאבד תקווה על אף בצורת השערים וכבר מחכה למפגש עם בית"ר ירושלים: "אולי דווקא אותם ננצח וזה ייתן דחיפה רצינית"

גם לאחר המשחק אתמול (רביעי) במושבה נגד מכבי פתח תקוה (0:0) הפועל תל אביב מתחת לקו האדום עם 11 נקודות. במחזור הבא היא תפגוש את הקבוצה היחידה שנמצאת מתחתיה, בית"ר ירושלים, למפגש לוהט. אופיר חיים ייאלץ להסתדר בו ללא רמזי ספורי המורחק ואוראל דגני המוצהב. שי אליאס שנפצע ברגלו אמור להיות כשיר.

מקצועית, הפועל תל אביב אחת מקבוצות התחתית הכי לא טיפוסיות שהיו כאן מזה שנים: היא דומיננטית במשחקים שלה, לוחצת, אגרסיבית, מייצרת מצבי כיבוש, אבל מסיימת אותם עם כמות הבקעה על בסיס בינארי של 0 או 1, שלא מאפשר לה להשיג שלוש נקודות כמעט באף התמודדות. האדומים כבשו שישה שערים בלבד ב-12 משחקים, ממוצע של 0.5 למשחק. מיותר בוודאי לציין שבהיסטוריית הכדורגל הישראלי, אף קבוצה שרשמה מאזן דומה לא הצליחה לשרוד בליגת העל.

על פניו, בסופו של דבר הדברים אמורים להתיישר ולהסתדר לקבוצה שמשחקת טוב וגם מגיעה להרבה מצבים. מנגד, אם בתקופה הטובה שלהם האדומים לא מנצחים או משיגים נקודות, יש מקום לדאגה. אופיר חיים מאמין ואופטימי ולא רק כלפי חוץ, השאלה כמה זמן מד הלחץ של המועדון ישמור את כל אלה שסביבו אופטימיים כמוהו.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0
אופיר חיים: "עומר דמארי כובש 9 מ-10 פעמים מהמצב הזה"

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב מול דידייה ברוסו שחקן מכבי פתח תקוה, רומאריו פירס. יוסי ציפקיס
בסוף זה יגיע. דמארי/יוסי ציפקיס

"חלק יגידו מזל, אני קורא לזה טיפה יותר ריכוז, כי 10 ס"מ למטה זה היה נכנס", אמר המאמן על ההחמצות. "לא חסר לנו כלום, יש כאן שחקנים שיודעים להבקיע שערים, עומר דמארי זה שחקן מוכח ויש עוד שחקנים שיודעים להבקיע ואני בטוח שזה יבוא. אני מצפה לתוצאות הרבה יותר טובות אבל מסתכל על הנתונים הטובים - משחק שוטף, הגעה להמון מצבים, אני בטוח שהתוצאות ישתפרו".

חיים, כאמור, משתדל לשמור על אופטימיות: "גם בתקופה שלפני הפועל תל אביב הגיעה למצבים, אבל אני חושב שהרמה שלנו היום גבוהה יותר ויקרו דברים טובים. שיחקנו נגד יריב מצוין עם אחת ההתקפות הטובות בליגה וצריך לקחת את זה בחשבון. לא רציתי לסיים בתיקו, גם לא בעשרה שחקנים, אבל צריך להמשיך הלאה"

לקראת בית"ר ירושלים במחזור הבא אמר המאמן: "מבחינת אנרגיות, תשוקה והתלהבות אני לא צריך לעשות הרבה, כולם יודעים מה זה בית"ר ירושלים. אולי דווקא נגד בית"ר נוכל לנצח את המשחק וזה ייתן לנו דחיפה רצינית לעתיד. יחסרו לנו שני שחקנים משמעותיים, אבל זה לא תירוץ. ספורי ודגני יחסרו, אבל יש לנו סגל טוב".

אופיר חיים. וידאו תגובות מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אופטימי, השאלה אם גם שאר המועדון יהיה אופטימי. חיים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully