וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "עומר דמארי כובש 9 מ-10 פעמים מהמצב הזה"

5.12.2018 / 22:06

מאמן הפועל תל אביב נדרש להחמצה הגדולה של החלוץ ב-0:0 נגד מכבי פתח תקוה. הוסיף: "באימונים הכדורים נכנסים, נעבוד מול השער"

יוסי ציפקיס

12 מחזורים, ניצחון אחד, שמונה תוצאות תיקו, שש מהן ללא שערים. זה המאזן של הפועל תל אביב אחרי ה-0:0 הערב (רביעי) בחוץ נגד מכבי פתח תקוה. האדומים הגיעו לכמה מצבים נהדרים, אבל מצאו את המשקוף פעמיים ולקראת הסיום עומר דמארי רשם החמצה שבמתחם חודורוב לא ישכחו עוד הרבה זמן.

המאמן אופיר חיים סיכם: "היינו צריכים לכבוש שער או שניים, ברגע שנתחיל לכבוש הכל יתפוצץ. עומר דמארי שחקן בקנה מידה הכי גבוה בישראל, ההחמצה שלו? הוא מבקיע 9 מ-10 פעמים מהמצב הזה - היום הייתה הפעם שהוא מחמיץ".

חיים הוסיף: "אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לנצח והיכולת לא מעניינת, לא הצלחנו, אבל אני מרגיש שיהיה בסדר. אנחנו צריכים לעבוד מול השער. באימונים השחקנים עושים את הפעולות האלו בקלות. נכון שבמשחקים יש לחץ וזה אחרת, אבל צריך להביא את זה גם אליהם".

מכבי פתח תקוה שיחקה היטב ב-20 הדקות האחרונות, אבל לאחר מכן דעכה. אלישע לוי סיכם: "אני מאוכזב. המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל בחצי השני לא הגענו להזדמנויות. אנחנו שואפים לפלייאוף עליון, כמו כל קבוצה בליגה הצפופה הזו. פתחנו את העונה טוב, אחר כך היה רצף של חמישה משחקים לא טוב, אבל בשלושת המשחקים האחרונים התייצבנו".

אופיר חיים. וידאו תגובות מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
שומר על אופטימיות. חיים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully