וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כל ביקורת עליי לגיטימית, אבל אני רואה גם דברים טובים"

6.12.2018 / 17:42

מאמן הפועל באר שבע דיבר על מצב הקבוצה אחרי ה-4:4 מול הפועל חיפה ולפני סכנין: "מקווה שנחזור להיות חזקים". קורהוט ייעדר בשבת

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני הפועל באר שבע ביקרו הערב (חמישי) ילדים חולים בבית החולים סורוקה בעיר והדליקו עימם נר חמישי של חג החנוכה. המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין ולאור כל מה שעובר על המועדון השבוע: "הייתה אכזבה אחרי המשחק מול הפועל חיפה, אבל עבר זמן והיו גם דברים חיוביים שראיתי בניתוח הווידאו. אני לא מחפש להעניש שחקנים, אלא לשפר אותם".

בכר המשיך ואמר: "כל ביקורת עליי היא לגיטימית כשיש כאלה תוצאות, אבל אני רואה גם דברים טובים כמו השערים שאנחנו כובשים. נתון הספיגות מדאיג מאוד מבחינתנו. אנחנו עובדים, כל הקבוצה, כדי לשפר את משחק ההגנה. צריך ליצור איזון בקבוצה. אני אחראי על הצד המקצועי. אני לא בורח מאחריות". בכר הוסיף: "אנחנו בסך הכל במחזור ה-12. לדבר על אליפות היום זה לא נכון. צריך קצת להוריד את הלחץ ולא לחשוב שכל משחק הוא מלחמת עולם. כרגע אנחנו מסתכלים על המשחק בשבת כי אחרי שני המשחקים שלא ניצחנו בהם, אנחנו צריכים לחזור לנצח כדי לשפר את ההרגשה שלנו ושל האוהדים".

בכר סיכם: "אני מקווה שהפועל באר שבע תחזור להיות קבוצה יותר יציבה. יותר חזקה הגנתית אך יחד עם זה קבוצה שממשיכה לשחק טוב בהתקפה כמו שאנחנו עושים עד עכשיו". אריק סאבו, שהוחלף מוקדם מול הפועל חיפה ביום שלישי, צפוי להיות כשיר לשבת אבל מיהאי קורהוט ימשיך להיעדר עקב פציעה וייתכן כי מתן אוחיון או חאתם עבד אלחמיד יצטרכו להמשיך לשחק בעמדת המגן השמאלי.

עוד בנושא:

ברק בכר ביקר את שחקני הפועל באר שבע: "אתם רכים"
ג'ון אוגו פנה לאוהדי הפועל באר שבע: "אל תוותרו עלינו"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
מנסה למצוא גם דברים חיוביים. בכר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully