וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל באר שבע: "אנחנו לא יודעים לשמור על יתרון"

4.12.2018 / 22:54

בכר לא אהב את הגישה של שחקניו: "מאוד רכים, חושבים שהכל יסתדר מעצמו". מימר היה מרוצה: "חזרנו מבור, יותר מפעם אחת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

משחק מצוין היה הערב (שלישי) בחיפה, שם הפועל חיפה חזרה מפיגור שלוש פעמים כדי להיפרד מהפועל באר שבע ב-4:4 דרמטי. המשחק סיפק את כמות השערים הגדולה ביותר במפגש אחד העונה בליגת העל וגם לראשונה בעידן ברק בכר האלופה ספגה רביעייה. גילי ורמוט עם בישול וסחיטת פנדל ונס זמיר עם צמד נתנו הופעה נהדרת וחיפו על יכולת חלשה בעורף של המארחת.

ברק בכר, שקבוצתו רחוקה כעת 12 נקודות ממכבי תל אביב שבמקום הראשון, אמר בסיום: "ברור שאנחנו מאוכזבים, לא לנצח משחק כזה זה מאוד כואב וזה מתווסף למשחק הקודם. אנחנו לא יודעים לשמור על יתרון בתקופה הזאת, אנחנו מאוד רכים ולא אגרסיביים וחושבים שהכל יסתדר מעצמו. במחצית השנייה כביכול רצינו לשמור על היתרון, זה בסדר, אבל אי אפשר לתת להפועל חיפה לעשות מה שהם רוצים, ככה אי אפשר לנצח משחקים. גם לקבוצת תחתית לספוג שמונה שערים בשני משחקים זה המון, אנחנו מנסים לשפר את זה. אין תירוצים, זה לא קשור לשחקן כזה או אחר. משחק ההתקפה שלנו טוב בשבועות האחרונים, בשני המשחקים האחרונים יכולנו להבקיע עשרה שערים, אבל לפעמים זה בא על חשבון משחק ההגנה".

מנגד, שרון מימר התחיל את הקדנציה שלו בכרמל בצורה חיובית. לצד הניצחון הגדול בדרבי, הקאמבק מול החבורה מבירת הנגב בוודאי הוסיפה לו כמה נקודות אצל הבעלים, יואב כץ. מימר סיכם: "חזרנו מבור, יותר מפעם אחת. היינו רכים מאוד במחצית הראשונה ובאר שבע ניצלו את זה, בשנייה נתנו פה הצגה, הראינו אופי ויכולת. מגיע קרדיט גדול למאמן הכושר שלנו. הרווחתי פה גברים להמשך העונה. תמאש, שהוא המנהיג של ההגנה שלנו, היה חסר מאוד היום. בסוף החצי הראשון ראינו שהשיטה שלנו לא מתאימה, עשינו שינויים, לשמחתי השחקנים שלי מקשיבים ומיישמים כל כך טוב על המגרש. יש לי עם מה לעבוד ואפשר להתקדם קדימה".

זמיר, שכאמור הצטיין, אמר: "אני מאוד שמח שהראינו אופי, מאוד קשה לחזור נגד קבוצה כמו הפועל באר שבע. היה נראה שזה בורח לנו ואני שמח שחזרנו. כשאנחנו משחקים כדורגל, כשהכדור אצלנו, אנחנו מגיעים למצבים, זה מה ששרון אמר לנו במחצית, ועשינו את זה".

עוד בנושא

הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-4:4 פנטסטי
מכבי תל אביב דרסה את מ.ס אשדוד 0:4
מכבי חיפה עם איתי מרדכי על הקווים ניצחה בסכנין 0:2

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
אלחמיד מאוכזב בסיום/קובי אליהו
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. קובי אליהו
הפנים אומרות הכל. בן ביטון/קובי אליהו
נס זמיר שחקן הפועל חיפה חוגג. קובי אליהו
תיקו שכולו ניצחון. נס זמיר חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully