וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו בפנייה לאוהדי הפועל באר שבע: "אל תוותרו עלינו"

5.12.2018 / 13:50

הניגרי כתב לאוהדים וביקש מהם להמשיך לתמוך בקבוצה: "אנחנו נשתפר. מבטיח שאמשיך להילחם עבור המועדון, עבור הסמל ועבורכם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

.

1. בהפועל באר שבע משלימים עם אובדן האליפות?

בהפועל באר שבע השלימו הבוקר (רביעי) עם אובדן האליפות, אבל מצפים מברק בכר להשתלט על המשבר הנוכחי, הגדול ביותר של הקבוצה מאז הפך המאמן הצעיר למאמנה והצעיד אותה לשלוש אליפויות יוצאות מן הכלל. די לראות את התגובות של בכר אחרי כל שער שקבוצתו כובשת, כדי להבין עד כמה חשובה לו התאוששותה ועד כמה הוא רוצה להוציא אותה מהבוץ. שישה שערים ספגה הפועל באר שבע בשני המשחקים האחרונים, אבל לא פחות מכך - היא לא ידעה לשמור בשני המשחקים, מול הפועל חדרה והפועל חיפה, על יתרונה כדי להשיג ניצחון. לבכר צוות שהוכיח את עצמו ואלונה ברקת ממשיכה לספק לקבוצה את כל התנאים להצלחה, ומכאן שהציפייה היא שהמאמן שעשה היסטוריה בכדורגל הישראלי כשהגיע מקרית שמונה ולקח שלוש אליפויות רצופות, יידע לנהל את המשבר שפוקד את הקבוצה ולהתגבר עליו.

"אין ספק שזה אחד הרגעים היותר קשים שלנו בתקופה של ברק בכר", אמרו אמש בבאר שבע. "ברק ידע להוביל את הקבוצה לתארים, אבל עכשיו האתגר שלו אולי גדול אפילו יותר. גם אם תואר האליפות אבד, יש לנו גביע, יש כרטיס לאירופה ויש משימות חשובות שצריך לעמוד בהן. גם מכבי תל אביב איבדה את האליפות אחרי שלוש עונות. החוכמה היא לדעת גם בעונה לא טובה להוציא את המקסימום ממה שיש, ואנחנו לא מצליחים להוציא את זה כרגע מהשחקנים".

עוד בנושא:

אכזבה בהפועל באר שבע: "אנחנו לא יודעים לשמור על יתרון"
ליגת העל: הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-4:4 משוגע
הפועל באר שבע ומכבי חיפה עשויות לרקום טרייד בין חנן ממן לרועי קהת

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא מסתכלים על המקום הראשון, אלא רק על עצמנו". ברק בכר/ברני ארדוב

2. ברק בכר משוכנע שהביטחון נפגע, הסיבה: מנטלית

את האצבע שם ברק בכר על הצד המנטלי. "יש חוסר ביטחון בקבוצה", ניתח אמש בכר דקות אחרי שהמשחק בסמי עופר הסתיים בתוצאה המשוגעת 4:4. "כשאתה מוביל בשני משחקים ומסיים בתיקו, הביטחון נפגע. כל הקבוצה צריכה לתת יותר בדקות קשות וזה לא קורה. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי להחזיר את הביטחון אבל יש דברים שלא מסתדרים. במקום לקחת את המצב למקום של להיות אגרסיביים ולהרוויח שטחים, אנחנו לוקחים את זה למקום של לעמוד מאחור ומה שיהיה יהיה. יש תקופות כאלה ואנחנו נעשה הכל כדי לצאת מזה. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. ספגנו בשני המשחקים מכה מוראלית. כרגע אנחנו לא מסתכלים על המקום הראשון, אלא רק על עצמנו. איך להרים את השחקנים כדי לנצח את המשחק הבא".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. קובי אליהו
בבאר שבע הפנימו: אנחנו בעונה לא טובה. חאתם עבד אלחמיד מאוכזב/קובי אליהו

3. המטרה המיידית: בניית קו הגנה יציב

"ספגנו גולים קלים מדי ואת זה צריך לפתור", אמר אמש דיא סבע שסוף סוף מצא את הרשת אבל כמו יתר שחקני ההתקפה, לא תורם לעבודת ההגנה. בבאר שבע לא רוצים לחלק את הקבוצה לשני חלקים, אבל אין ספק שהחלק הקדמי עושה את שלו וכובש שערים, אבל בחלק האחורי יש המון פרצות וההגנה מאוד רכה. אתמול ניסה בכר את שיר צדק כבלם אבל האחרון לא מזכיר את התקופות הטובות שלו. חאתם עבד אלחמיד הוסט לעמדת המגן השמאלי בהיעדרו של מיחאי קורהוט וחסרונו הורגש מאוד במרכז ההגנה. ג'ון אוגו צפוי לחזור להרכב לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת ובקבוצה מצפים שהוא יסייע לייצב את המשחק ההגנתי שנפגע מאוד באיכותו במשחקים האחרונים.

שחקן הפועל באר שבע, חנן ממן. קובי אליהו
נותרו על הספסל. חנן ממן וניב זריהן/קובי אליהו

4. יונתן אליאס כמשל: על מערכת היחסים בין בכר לכוכבים שלא שותפו

הפועל באר שבע תשחרר שחקנים בחלון ההעברות הקרוב. סגל הקבוצה רווי בשחקנים שלא מקבלים דקות ואמש ניתן היה להבין עד כמה בעיית האמון עמוקה כשבכר העדיף להכניס את יונתן אליאס כחילוף שני, וזאת בזמן שעל הספסל נותרו חנן ממן, חן עזרא וניב זריהן שכלל לא שותפו. אפילו בהפועל חיפה הופתעו מכך שבכר בחר להעלות דווקא את אליאס הצעיר ולא את השחקנים שנחשבים לבולטים ביותר בחלק הקדמי של הקבוצה. "הסיפור הזה ממש לא ברור", אמר אמש אחד השחקנים. "כנראה שיש סיבה בגללה ברק בחר להכניס את אליאס ולא את השחקנים שישבו על הספסל ויכלו לעזור".

5. ובכל זאת, אופטימיות זהירה

אחרי הכל, בבאר שבע הביעו אמש אמונה שבשבת בטרנר הקבוצה תחזור לנצח. "יכולת התקפית יש לנו ויכולת התקפית הרבה יותר קשה ללמד מאשר להקריב בהגנה", ניסה אמש גורם במועדון לשדר אופטימיות. "אנחנו מגיעים להמון מצבים וכובשים הרבה. עכשיו צריך למצוא את הנוסחא כדי להפסיק לספוג ובליגה כזו בינונית לא יכול להיות שהפועל באר שבע כל כך תתקשה. בליגה כזו בינונית אנחנו חייבים להתאושש".

ג'ון אוגו, שלא שיחק במשחקים האחרונים, פנה לאוהדים באינסטגרם וכתב: "לא הייתי בסגל במשחקים האחרונים, באחד מהם בגלל השעייה, בשני בגלל שנחתתי בישראל ביום המשחק. כשחקנים יש לנו אחריות על התוצאות שהשגנו, אנחנו לא מפחדים או מתביישים מזה. אני רוצה לבקש מהאוהדים שלנו: אל תוותרו עלינו. אתם מכירים אותי, אני לא מוותר אף פעם. אני מבטיח שאנחנו נשתפר. יש לנו קבוצה טובה, ואתם עוזרים לנו המון עם התמיכה שלכם. מהצד שלי, אני מבטיח שאני אמשיך להילחם עבור המועדון, עבור הסמל שעל החזה ועבורכם, האוהדים. אנחנו מרוכזים ומפוקסים לקראת משחק הבית הבא ביום שבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully