וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ומכבי חיפה עשויות לרקום טרייד בין חנן ממן לרועי קהת

1.12.2018 / 11:33

האלופה לא מרוצה מהתנהלות הקשר שמתוסכל מהפיחות במעמדו. הירוקים מביעים בו עניין אך לא יפעלו עד שהוא לא ישוחרר. הטרייד בדרך?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ומכבי חיפה עשויות לרקום ביניהן עסקת טרייד בחלון ההעברות הקרוב שבמהלכו יעבור חנן ממן לירוקים ורועי קהת לקבוצה של ברק בכר. מערכת היחסים מול ממן הגיעה לנקודת רתיחה והוא צפוי לעמוד לוועדת משמעת ולספוג קנס על סיפור הפנדל שסירב לבעוט באימון שלשום.

בבאר שבע הרגישו כבר תקופה ממושכת שממן מאוד מצוברח מהפיחות במעמדו והדבר משליך על האימונים שלו וכן על האופן בו הוא משחק בדקות שברק בכר נותן לו. "לכולם ברור שאם הכל היה בסדר וזה היה רק הפנדל שחנן לא בעט ביום חמישי, אז זה לא היה מגיע לניפוי מהמשחק מול חדרה ולהעמדה לדין", אמר גורם בהפועל באר שבע. "זה זמן שמערכת היחסים לא תקינה ורק מי שעיוור לדברים, היה יכול להתעלם מזה שהעסק הזה עומד להתפוצץ".

עוד בנושא:

חנן ממן נופה מסגל הפועל באר שבע. הסיבה: חריגה מהנהלים החדשים
חם בחיפה: פראליה יגיע, תמאש טען: אוהדי מכבי מציפים אותי בהודעות נאצה

חנן ממן שחקן הפועל חיפה מול רועי קהת שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחליפו קבוצות? חנן ממן ורועי קהת/ברני ארדוב

ממן מתכוון להגיע הערב למשחק בטרנר ולצפות בחבריו כרגיל. הוא עדיין לא קיבל זימון לוועדת משמעת, אך כאמור הוא צפוי לעמוד לדין בשל עבירת המשמעת שעשה. בבאר שבע יש כאלה שמעריכים כי זמנו של חנן במועדון התקצר בעקבות האירוע מאחר שגם הוא לא מסוגל להמשיך ולהיות שחקן ספסל שמלקט דקות פה ושם. מי שמגלה עניין רב בממן היא מכבי חיפה, אבל היא לא מתכוונת לפעול באופן רשמי עד שבאר שבע תחליט שהיא מוכנה לשחרר את השחקן.

מי שמעניין מאוד את באר שבע בגזרת מכבי חיפה הוא רועי קהת שגם היום צפוי לפתוח על הספסל בדרבי החיפאי. קהת לא היה בתמונה אצל פרד רוטן. אלי גוטמן אמור לתת לו יותר דקות אבל ספק אם מאמן מכבי חיפה הנוכחי יכול להגיע לאותה דרגת הערכה שיש לברק בכר כלפי קהת שהיה בעבר חניכו. במצב כזה בהחלט יתכן שעסקת טרייד כזו תעשה טוב לכל הצדדים. לממן, לקהת ולשני המועדונים. שני השחקנים גם מאוד דומים בתכונות שלהם ומשחקים בעמדות דומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully