וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן נופה מסגל הפועל באר שבע. הסיבה: חריגה מהנהלים החדשים

30.11.2018 / 14:47

ממן סירב לבעוט פנדל כחלק ממשחק חדש שנהוג בסוף האימון, ולכן לא ייכלל בסגל למשחק מול חדרה ויעמוד לוועדת משמעת. מכבי חיפה עוקבת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקן הפועל באר שבע חנן ממן נופה מסגל הקבוצה למשחק מחר (שבת, 18:30, ספורט 4) מול הפועל חדרה ויעמוד לוועדת משמעת בעקבות חריגה מהנהלים החדשים. ממן לא התאמן היום בשורות הקבוצה, ובסביבתו טוענים כי לא מדובר בפציעה אלא בסיבה אחרת, שבגללה לא התאמן.

גורם במועדון סיפר שכחלק מהנהלים החדשים מתקיים מדי יום חמישי משחק חדש, בו בועטים בסוף אימון פנדלים, ומי שמחטיא נאלץ לאסוף את הציוד. ממן סירב לבעוט אתמול פנדל, ובגלל זה הוא נענש והוחלט שלא יתאמן, לא יהיה באסיפה, וכאמור ינופה מהמשחק. בנוסף לכך טענו גורמים במועדון שהתנהלות השחקן בתקופה היא שהובילה לתקרית אמש וכי מצב הרוח שלו היה ירוד מאוד בגלל הפיחות ממעמדו המקצועי. לכן, טוענים, ה"פיצוץ" אמש היה רק עניין של זמן.

"אחרי השיחה של ברק בשבוע שעבר היתה ציפייה ממנו, כשחקן מוביל, לקחת את זה למקומות של הובלה וזה לא קרה. מצפים ממנו להוביל", אמר גורם בבאר שבע.

שחקן הפועל באר שבע, חנן ממן. סוכנות ג'יני
הפיצוץ הגיע. חנן ממן מאוכזב/סוכנות ג'יני

באשר למשחק מחר החליט ברק בכר שהוא לא ייכלל בסגל. ההערכות שממן לא יישאר בהפועל באר שבע בחלון ההעברות הקרוב גוברות. במכבי חיפה עוקבים כבר כמה שבועות אחרי ההתפתחויות, ואם הוא ישוחרר הירוקים ינסו לצרפו.

כזכור, מי שנבחר לשחקן העונה של הפועל באר שבע אשתקד לא שיחק כמעט העונה ואיבד את מקומו בהרכב. בעקבות צירופם של נייג'ל האסלביינק, עדן בן בסט ודיא סבע פחת מעמדו של ממן וכאמור, ההערכה היא שבחלון ההעברות הקרוב הוא יעזוב את האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully