וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בחיפה: פראליה יגיע, תמאש טען: אוהדי מכבי מציפים אותי בהודעות נאצה

1.12.2018 / 9:09

האווירה מתחממת לקראת הדרבי החיפאי. סרטון של הבלם אומר fuck מכבי הופץ ברשת. הבלם טען שאוהדי היריבה שלחו לו מעל 300 הודעות נאצה. ננאד פראליה הגיע לישראל ויצפה בדרבי ביחד עם רוסו

אתר רשמי

הדרבי החיפאי שייערך הערב (21:00) מושך המון תשומת לב וגם מחמם את האווירה בעיר המנומנמת בדרך כלל. במהלך אמש טען בלמה של הפועל חיפה גבריאל תמאש שהפלאפון שלו הוצף בהודעות נאצה מאוהדי מכבי חיפה. במהלך היום הסתובב ברשתות החברתיות סרטון של הבלם שבסיומו הוא אומר "fuck maccabi".

בתגובה הבלם קיבל, כך טען בפני חבריו, מעל 300 הודעות נאצה מאוהדי היריבה. "זה נכון שמעל 300 הודעות נשלחו אליי. אין לי מושג איך הם השיגו את המספר שלי", אישר הבלם. בין ההודעות, כך טוענים בסביבתו של הבלם, ישנן גם הודעות קשות מאוד. ביציעים יהיו הערב כ-30 אלף צופים מתוכם כאלפיים אוהדי הפועל והיתר אוהדי המארחת כשהאווירה צפויה להיות חמה במיוחד.

עוד בנושא:

מי צריך כדורגל כשיש את ליגת העל: כך נראתה הפגרה לאוהד הישראלי
דנילו ניקוליץ': "ווקאנוביץ' הוא החלוץ הכי טוב בליגה הסרבית"

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה מול גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
עצבן את אוהדי מכבי חיפה. גבריאל תמאש/יוסי ציפקיס

בעניין אחר, כוכב העבר של מכבי חיפה ננאד פראליה הודיע לאנשי המועדון שיגיע לדרבי הערב. פראליה נמצא עם נבחרת קרואטיה עד גיל 17 בטורניר שמתקיים בשפיים וינכח באיצטדיון ביחד עם ג'ובאני רוסו. ההגעה של פראליה מגיעה על רקע חניכת פרוייקט שגרירים של כבוד כאשר לא מעט שחקני עבר יזכו היום לכבוד באיצטדיון. "אנחנו עושים אימון בוקר אבל מיד אחריו אגיע לחיפה כדי להיות עם ג'ובאני במשחק", אמר פראליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully