וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "איך אפשר להשוות את מסי אלי? יש לו רק מיומנות אחת"

שחקן העבר האגדי עקץ את הפרעוש ("מראדונה היה הרבה יותר טוב ממנו"), בברצלונה מתלהבים מהופעת הבכורה של ריקי פוץ': "גנב את ההצגה"

שחקן ברצלונה ריקי פוץ'. GettyImages
מתחיל לפרוע שטרות. פוץ'/GettyImages

ברצלונה לא התקשתה להעפיל לשמינית גמר גביע המלך, אחרי 1:4 קליל על לאונסה. מי ש"גנב את ההצגה" על פי "מארקה" היה הקשר המרכזי ריקי פואיג, שרשם הופעת בכורה מוצלחת בקבוצה הבוגרת כשעלה מהספסל בדקה ה-55. "הוא חולם להעביר את כל הקריירה בברצלונה, ונראה כמו קשר מספיק מוכשר כדי לעשות את זה", נכתב.

במסיבת העיתונאים החמיא ארנסטו ואלוורדה לקשר בן ה-19 שעלה מברצלונה ב': "אנחנו מרוצים ממנו, זה צעד ראשון בקריירה ארוכה. הוא שחקן שלא מחביא את העובדה שהוא כל הזמן רוצה את הכדור, הוא שחקן שעושה שינוי במשחק, אבל חייבים להיות סבלניים איתו".

ילד הפלא שבישל לדניס סוארס בדקה ה-70 הודה: "זו הופעת הבכורה עליה חלמתי, בישול וניצחון. הגעתי לקאמפ נואו בפעם הראשונה כשהייתי בן שלוש, אהדתי את המועדון וכל הזמן דמיינתי כיצד תיראה הופעת הבכורה שלי. זה חלום שמתגשם".

עוד בנושא:

גביע המלך: ברצלונה טיילה לשמינית הגמר עם 1:4 על לאונסה
צרפת: נבן סובוטיץ' נפצע בצורה מחרידה, תיקו נוסף לפריס סן ז'רמן
מוריניו מתפייט: "זו הרוח האמיתית של מנצ'סטר יונייטד"

צפו בחלק מביצועיו של ריקי פוץ'

הדיונים על זהות השחקן הטוב בהיסטוריה צצים ועולים כמעט מדי שבוע, וטקס כדור הזהב האחרון העלה מחדש את הוויכוח על מי גדול יותר - מסי או רונאלדו. מבחינת פלה, שחווה דיונים גדולים בנוגע להשוואה בינו ובין דייגו מראדונה, אי אפשר באמת להשוות בינו ובין הפרעוש.

"איך אפשר להשוות בין מישהו שנגח היטב ושבעט בשמאל ובימין, עם מישהו שבועט רק ברגל אחת, שיש לו רק מיומנות אחת ולא נוגח כמו שצריך?" אמר פלה. "אם משווים אלי מישהו, זה צריך להיות מישהו שגם בועט טוב בשמאל ובימין, וגם מבקיע בנגיחות. לדעתי מראדונה היה טוב ממסי, הרבה יותר טוב ממסי. הוא אחד הטובים אי פעם. גם פרנץ בקנבאואר ויוהאן קרויף היו שחקנים נהדר".

עוד באותו נושא

גביע המלך: ברצלונה טיילה לשמינית הגמר עם 1:4 על לאונסה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully