וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתפייט: "זו הרוח האמיתית של מנצ'סטר יונייטד"

הפורטוגלי התלהב אחרי התיקו נגד ארסנל: "הופעה של לב גדול ונשמה ענקית". דה חאה הראשון להדוף בעיטה של אובמיאנג אחרי 102 יום

מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
ספג הקנטות לאורך המשחק. מוריניו/רויטרס

למרות שהוא סופר כבר 18 נקודות הפרש ממנצ'סטר סיטי שבמקום הראשון, על אף שהמקום הרביעי נמצא במרחק שמונה נקודות, ז'וזה מוריניו מרוצה. לפחות נכון להיום. מנצ'סטר יונייטד אמנם הסתפקה אמש (רביעי) ב-2:2 ביתי נגד ארסנל, אבל גם זה משהו בימים בהם גוברים הדיבורים על משבר עמוק בקרינגטון והמאמן הופך מושא לביקורות קשות.

"כבשנו ארבעה שערים וסיימנו ב-2:2. כמו תמיד, עשינו טעויות ושילמנו עליהן", סיכם מוריניו ומיד הפליג במחמאות: "השחקנים שהיו היום על המגרש שיחקו עם רוח נהדרת והיו מוכנים להילחם עד הסוף. הם דחפו את עצמם לקצה גבול היכולת. זו הייתה הופעה של נשמה גדולה ולב ענק".

הפורטוגלי ששמע על אוהדי ארסנל שרים לאורך המשחק: "מוריניו, אנחנו רוצים שתישאר", הוסיף: "הרוח הערב הייתה הרוח שמתאימה למנצ'סטר יונייטד, אבל אין ספק שחסרה לנו איכות. אני חייב לא להסכים עם אנשים שמשווים אותנו לקבוצות של רוי קין, רוד ואן ניסטלרוי ונמניה וידיץ'. תנו לנו זמן".

עוד בנושא:

צ'לסי הפסידה, טוטנהאם ניצחה ועלתה למקום השלישי
ברצלונה ואתלטיקו מדריד דילגו לשמינית גמר הגביע הספרדי
פציעה מחרידה בצרפת, פריס סן ז'רמן עם תיקו מפתיע שני ברציפות

שוער מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה, מול שחקן ארסנל, פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
כיפר על הטעות בשער הראשון. דה חאה עוצר את אובמיאנג/רויטרס

זה היה ערב מהנה ומלא באירועים, אבל שתי הקבוצות סיפקו הופעה הגנתית רעה במיוחד ומוריניו אמר: "אפילו על הספסל אפשר היה להרגיש את הפאניקה כשהכדור מתקרב לרחבה שלנו". המאמן האורח, אונאי אמרי אמר בעצמו: "אנחנו צריכים להשתפר מבחינה הגנתית, אבל בו באותו זמן לא לאבד את היכולת ההתקפית שלנו. נצטרך למצוא את האיזון".

ארסנל רשמה את המשחק ה-20 שלה ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד, אבל התותחנים יכולים להיות מאוכזבים. הם הובילו פעמיים ושמטו את היתרון במהירות. כמה מהר? ה-1:2 שלהם החזיק מעמד 74 שניות, שרובן עברו בחגיגות. כמה רגעים אחרי שהמשחק חודש, ג'סי לינגארד ניצל טעות קשה של סיאד קולאשינץ וקבע 2:2.

דויד דה חאה אמנם טעה בשער הראשון, אבל עמוק במחצית השנייה - כשהתוצאה היא 2:2 - הוא עצר את פייר אמריק אובמיאנג באחד על אחד. וזה לא עניין של מה בכך. עד אותו רגע, כל 10 הבעיטות האחרונות של הגאבוני למסגרת הסתיימו בשער. למעשה האחרון שעצר בעיטה שלו היה שוער ווסטהאם לוקאש פביאנסקי - לפני 102 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully