וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נבן סובוטיץ' נפצע בצורה מחרידה, תיקו נוסף לפריס סן ז'רמן

בלם סנט אטיין נפגע בראשו בהפסד 3:2 לבורדו ופונה מחוסר הכרה לבית החולים. 1:1 לאלופה בשטרסבורג, ליון ומארסיי הפסידו

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מנע הפסד ראשון. אדינסון קבאני/רויטרס

המחזור ה-16 בליגה הצרפתית הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם תיקו נוסף של האלופה פריס סן ז'רמן, הפעם 1:1 אצל שטרסבורג שהדהימה אותה בדיוק באותו שלב של העונה לפני שנה. לפני כן, ראן הפתיעה את ליון עם 0:2 בבכורה של המאמן החדש ז'וליאן סטפן, נאנט גברה 2:3 על מארסיי המאכזבת ונבן סובוטיץ' נפצע בצורה מחרידה בהפסד של סנט אטיין 3:2 לבורדו.

קני לאלה שחקן שטרסבורג. רויטרס
כבש בפנדל עבור שטרסבורג. קני לאלה/רויטרס
seperator

שטרסבורג - פריס סן ז'רמן 1:1

בעונה שעברה, בדיוק באותו שלב (מחזור 16, תחילת דצמבר) הגיעה פריס סן ז'רמן לסטאד דה לה מנו ורשמה את הפסד הבכורה שלה בעונת 2017/18 בתוצאה 2:1. הפעם היא הצליחה להימנע מגורל דומה ותתחיל בהכנות למשחק המכריע מול הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות אחרי תיקו שני רצוף בליגה. ניימאר הפצוע נותר בבית, קיליאן אמבפה, דני אלבס וטיאגו סילבה המתינו על הספסל ושטרסבורג ניצלה את זה כדי להפתיע במחצית הראשונה. תילו קרר נגע ביד ברחבה בדקה ה-40, השופט נעזר ב-VAR והמגן הימני קני לאלה דייק מהנקודה הלבנה. תומאס טוכל הכניס את אמבפה עם פתיחת המחצית השנייה והחלוץ הצעיר הוכשל ברחבה בדקה ה-71, לאחר לחץ ממושך של פריס סן ז'רמן. אדינסון קבאני השווה בפנדל עם שערו ה-10 העונה, אבל האלופה לא הצליחה להשלים מהפך.

אדה הגרברג שחקנית ליון מציגה את כדור הזהב. רויטרס
קבוצת הגברים של ליון הייתה שמחה להיעזר בה הערב. אדה הגרברג מציגה את כדור הזהב/רויטרס

ליון - ראן 2:0

האורחת הגיעה עם מאמן חדש, ז'וליאן סטפן שעלה מקבוצת המילואים והחליף את סברי לאמושי שפוטר, ושחזרה את ה-0:2 שהשיגה בליון בעונה שעברה. חאתם בן ארפה לא התחשב בקבוצת נעוריו שרצתה לחזור למקום השני, ובדקה ה-41 לקח את הכדור ושיגר בעיטה מפתיעה מ-20 מטרים אל הרשת של אנתוני לופס ההמום. שתי דקות לאחר מכן, איסמעילה סאר פרגן במתפרצת לתאוסון סיבאצ'ו שכבש את השני וליון נותרה במקום הרביעי.

ז'וליאן סטפן מאמן ראן. רויטרס
בכורה חלומית. ז'וליאן סטפן/רויטרס

נאנט - מארסיי 2:3

עוד משחק מתסכל לקבוצה של רודי גרסיה, שסופרת כבר הפסד שישי העונה בליגה. לוקאס אוקמפוס בישל למורגן סאנסון בדקה ה-28 ופלוריאן תובאן כבש בפנדל עבור מארסיי בדקה ה-36, אבל בשני המקרים נאנט חזרה בזכות מלך השערים אמיליאנו סאלה הארגנטינאי, שנגח בעוצמה את ה-12 שלו (כמו קיליאן אמבפה) בדקה ה-31 ובישל לעבדולאי טורה בדקה ה-45. הברזילאי גבריאל בוסקיליה השלים את המהפך של המארחת עם דחיקה מקרוב בדקה ה-64.

שחקני ראן חוגגים. רויטרס
חאתם בן ארפה לא התחשב באקסית. שחקני ראן מקיפים אותו/רויטרס

בורדו - סנט אטיין 2:3

רגע טראומטי מבחינת הירוקים, ולאו דווקא בגלל ההפסד. לואיס דיוני העלה את סנט אטיין ליתרון בדקה ה-16, אבל בחלוף שש דקות סטפן רופייה יצא להדוף כדור ופגע עם הברך בבלם שלו נבן סובוטיץ' שנותר מחוסר הכרה על הדשא ולא הספיק לראות את ג'ימי בריאן משווה במהלך הזה. הסרבי סבל מחתך עמוק בראשו, דם רב ניגר על פניו והוא פונה לבית החולים. בורדו חזרה להוביל עם פנדל של פרנסואה קמאנו בדקה ה-57, ווהבי חאזרי הטוניסאי איזן אחרי 10 דקות עם דחיקה מקו השער, אבל פאבלו נגח את שער הניצחון של המארחת בדקת הסיום.

משחקים נוספים

קון - נים 2:1
לקון: פרינס אוניאנגה (90). לנים: אומוט בוזוק (18), לואיק לאנדרה (94)

דיז'ון - גנגאן 1:2
לדיז'ון: בנז'מן ז'אנו (14), אוסמה חדאדי (86). לגנגאן: מרכוס קוקו (79)

ריימס - טולוז 1:0
לטולוז: איסיאגה סילה (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully