וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ גדול בבית"ר: "אם לא ניתן את הדם, טדי יהיה עם נתניה"

5.12.2018 / 13:30

החבורה של קלינגר עמוק במקום האחרון, מפלס הלחץ מטפס והיא חייבת ניצחון מול מכבי נתניה (21:00, ערוץ הספורט), יעקב בריהון צפוי לפתוח. חן עזרא שוב על הכוונת, בבית וגן סבורים שהמצב בבאר שבע עשוי לסלול את דרכו חזרה לבירה

צילום מסך

בית"ר ירושלים תארח הערב (רביעי, 21:00, ערוץ הספורט) את מכבי נתניה בטדי כשהיא במצב רוח רע במיוחד. ההפסד בתחילת השבוע, 2:1 להפועל רעננה, הכניס את הקבוצה לסחרור והביא להבנה כי העונה הזו לא הולכת ונהיית קלה יותר.

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר, אמר לקראת המשחק: "מהרגע הראשון אמרתי שיש המון עבודה והמון מה לתקן וכמובן להכניס הרבה יותר נשמה ואגרסיביות לקבוצה". עוד הוסיף: "אני, שאת כל ההצלחות שלי כשחקן וכמאמן נחלתי דרך מחוייבות ועבודה קשה, מאמין גדול ביכולת של המערכת ושל הקבוצה בפרט לצאת מהסבך אליו נקלענו. נעשה זאת ביחד תוך עבודה שאינה מתפשרת ומאמץ בכל רגע נתון. האכזבה ברורה אבל התמיכה של הקהל ברגעים האלה היא הכרחית, אנחנו זקוקים לקהל עם כל הטירוף ומבטיחים שאנחנו על המגרש ניתן את הכל".

רק לאחר אימון בוקר קליל יחליט המאמן על ה-18 שיתלבשו למשחק הערב. על פי האימון אתמול נראה כי קלינגר מתלבט בחלק הקדמי ויחליט רק סמוך למשחק על שניים מתוך השלוש: מאור בוזגלו, ערן לוי ויקוב סילבסטר, כאשר נראה כי מקומו של יעקב בריהון מובטח. עוז ראלי יחליף את דוד קלטינס הפצוע בעמדת המגן הימני.



עוד בנושא

"פער 12 הנקודות צריך להספיק לאליפות": מכבי תל אביב חגגה את מפלת באר שבע
למרות האכזבה בעירוני קרית שמונה: איזי שרצקי מגבה את חיים סילבס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים מול אריק סאבו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גם ערן לוי דרוך במיוחד/ברני ארדוב

שחקני בית"ר נמצאים במתח גדול לקראת המשחק הערב ואמרו: "חייבים להיכנס למשחק מהר אחרת הקהל עשוי לצאת נגדנו. מה שקרה אחרי המשחק נגד רעננה זאת רק ההתחלה, אם אנשים לא ייקחו את עצמם בידיים וייתנו את הדם מהדקה הראשונה מהר מאוד טדי יהיה עם נתניה".

המאמן ניר קלינגר ערך שיחות אישיות עם שחקנים ובקרב המועדון חשים כי הדריכות לקראת המשחק שונה ממה שהיה לפני כן: "אפשר לראות את זה אפילו על ערן לוי, כולם מדברים שהוא עם רגל וחצי בחוץ אבל כואב לו והוא רוצה באמת לעזור ומלא מוטיבציה, לא במקרה קלינגר שוקל לפתוח איתו ובכל מקרה ישתמש בו הערב".

בתוך כך, בבית"ר עוקבים אחרי מצבו של חן עזרא בהפועל באר שבע. כזכור, עזרא כיכב במדי בית"ר בעונה שעברה, עבר בתחילת הקיץ לדרום ועוד לפני תום אותו החלון, בבית"ר ניסו להשיבו לבית וגן, אך סורבו. כעת, כשבאר שבע רחוקה ממכבי תל אביב וסובלת מעודף שחקנים על הספסל, בבית"ר מאמינים כי ניתן יהיה לשחרר את הקשר שהפך לשחקן מחליף בבירת הנגב.

אוהדי בית"ר ירושלים החליטו שהערב בדקה החמישית הם ימחאו כפיים במשך דקה לזכרו של אוהד הקבוצה, אביעד פרידמן, שנפטר ממחלה קשה.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע מצפה מברק בכר להתגבר על המשבר: "האתגר הכי גדול שלו"

לכתבה המלאה
אוהד של בית"ר ירושלים שהלך לעולמו (לא לשימוש). באדיבות המצולמים
אביעד פרידמן ז"ל/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully