וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האכזבה בעירוני קרית שמונה: איזי שרצקי מגבה את חיים סילבס

5.12.2018 / 9:40

הבעלים לא מאשים את המאמן ותולה את החולשה בפציעות החלוצים: "כשהם ישובו, כל הקבוצה תחזור לעצמה". בינואר צפוי לנחות חלוץ

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
גיבוי מלא לסילבס. איזי שרצקי/סוכנות ג'יני

אכזבה בעירוני קרית שמונה מההפסד 2:0 אתמול (שלישי) לבני יהודה ובעיקר מחוסר היציבות של הקבוצה. "אנחנו לא מצליחים לשמור על קו אחיד וזה מתסכל", אמר שחקן בקבוצה. "בליגה שנוצרה השנה, אם היינו קצת יותר יציבים כבר היינו חזק מאוד בצמרת".

עוד לפני המשחק, הגיע הבעלים איזי שרצקי ושוחח עם השחקנים ודרש מהם יותר מחוייבות. שרצקי גם נזף בשחקנים על המשחק האחרון מול מ.ס אשדוד, אך התאכזב לגלות שגם השיחה לא עזרה והשחקנים שלו שוב נראו לא טוב בדרך להפסד נוסף. על אף האכזבה הגדולה, בשיחה עם וואלה! ספורט, שרצקי הודיע שהוא נותן גיבוי מלא למאמן: "חיים סילבס יסיים את העונה, הוא לא אשם ששלושת החלוצים הטובים שלנו פצועים ולכן ואנחנו לא מצליחים להבקיע", אמר שרצקי. "עד אז הקבוצה שיחקה היטב וניצחה. כאשר כל החלוצים פצועים, כל הקבוצה פחות טובה. אני בטוח שהחלוצים יחזרו, גם הקבוצה כולה תחזור לעצמה, נשוב להבקיע ולנצח. תאר מצב שירדן שועה ומאוויס צ'יבוטה פצועים. גם הם (בני יהודה) לא היו מבקיעים".

בקרית שמונה מקווים שיואל אבוחצירה ולוי גרסיה הפצועים יחזרו לעניינים כמה שיותר מהר, כאשר בכל מקרה שרצקי יעשה ניסיון לצרף בינואר חלוץ ושחקן התקפה נוסף.

עוד בנושא

הפועל באר שבע מצפה מברק בכר להתגבר על המשבר: "זה האתגר הכי גדול שלו"
מכבי חיפה: מעמדו של איתי מרדכי התחזק, שחר לא נעול על מאמן
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully