וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של מרדכי התחזק, לשחר יש דמות שהוא רוצה לראות על הקווים

5.12.2018 / 14:15

המאמן הזמני של מכבי חיפה השיג נקודות זכות ב-0:2 על סכנין. למרות הניצחון בדוחא ("ידענו שזה מבחן עבורנו"), הירוקים לא מתרגשים. וגם: האמת של גוטמן עזרה להשיג שלוש נקודות חשובות

שחקני מכבי חיפה חוגגים, שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה שקטה ומהירה. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

1. "ידענו שזה מבחן - האם אנחנו לוזרים, או שעדיין יש לנו כבוד"

אחרי הניצחון 0:2 אתמול (שלישי) על בני סכנין, התכנסו שחקני מכבי חיפה במעגל על הדשא. בניצחון הקודם מול הפועל חדרה הם חגגו, ויש כאלה שאף יגידו שהם עשו זאת בטירוף יתר. אלי גוטמן, שעוד היה מאמן, ניצח על התזמורת והשחקנים קפצו וחגגו בלי סוף. אתמול, אחרי ערב רווי בשריקות בוז וקללות מצד האוהדים, הוסכם במעגל שהשחקנים יילכו למחוא כפיים לקהל וימשיכו במהרה לחדר ההלבשה.

"לאף אחד אין באמת חשק או נכונות לחגוג יותר מדי", הסביר שחקן בקבוצה. "ברור שהקהל בטירוף על השחקנים, אבל בלי קשר לזה, אנחנו הבנו שזה רק ניצחון אחד ואוי לנו אם נמשיך לחגוג כל ניצחון במקום לעבוד על המשכיות". באותו המעגל השחקנים דירבנו אחד את השני בתום 24 שעות קשות במיוחד שעברו עליהם: "אני לא יודע מה חושבים מהצד, אבל זה קשה מאוד להתרומם מהימים שעברנו. גם ההשפלה בדרבי וגם מה שקרה עם גוטמן", הסביר אותו שחקן. "ידענו שזה מבחן עבורנו - האם אנחנו לוזרים, או שעדיין יש לנו כבוד".

עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין
מרדכי ואזולאי הקדישו את הניצחון לגוטמן: "מגיעה לו השמחה הזאת"
ניסיונות ליזום פגישה בין יעקב שחר לננאד פראליה

מאמן זמני מכבי חיפה איתי מרדכי. אדריאן הרבשטיין
השחקנים מחוברים אליו מאוד. איתי מרדכי/אדריאן הרבשטיין

2. מרדכי השיג נקודות זכות, שחר לא נעול על מאמן

עם כל הכבוד לשחקנים, הדמויות המרכזיות אתמול היו איתי מרדכי ואלי גוטמן. האחרון היה שותף עד הרגע האחרון להכנת תכנית המשחק אל מול הצוות המקצועי, והמאמן הזמני יישם על הקווים את התזה. מרדכי השיג לעצמו נקודות זכות בזכות הניצחון וגורמים במועדון משוכנעים שאם לא יגיע מאמן שיוחתם למספר שנים עם ראייה לעתיד, עדיף להשאיר את מרדכי כמאמן ראשי. מרדכי עצמו רוצה מאוד את התפקיד, כאשר לא מעט שחקנים דוגמת שלומי אזולאי, נטע לביא, מוחמד עוואד ושון וייסמן, שהיו אחראים לשני השערים אתמול בהבקעתם ובישולם, גדלו אצל מרדכי במחלקת הנוער ומחוברים אליו מאוד.

יעקב שחר נוטה לתת למרדכי לאמן נגד עירוני קרית שמונה, אבל לפי אנשים במועדון הבעלים עדיין רוצה למנות מאמן אחר באופן קבוע. עם זאת, שחר לא נעול על שום אופצייה מאלה שעומדות בפניו. הבעלים היה רוצה לראות דמות כמו אברהם גרנט מגיעה, אך המאמן לא מתלהב לחזור לישראל. "שחר רוצה לראות דמות סמכותית מצד אחד ואהובה מצד השני, כפי שהוא ראה את גוטמן", טען גורם בסביבתו של הנשיא. "כרגע הוא לא נעול על אף אחד שיכול לענות לו בלב שלם על שני הצרכים הללו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הניצחון הוקדש לו. אלי גוטמן/יוסי ציפקיס

3. גוטמן הבהיר שיש להסתכל לאמת בפנים

בסיום המשחק מאמן סכנין, עמיר תורג'מן, אמר שלא ציפה להסתגרות כזו של מכבי חיפה ושתוכנית המשחק הזו הפתיעה אותו. אלא שמה שהפתיע את מאמן היריבה, לא הפתיע בכלל את אנשי חיפה. בסיום הדרבי אלי גוטמן אמר שצריך להסתכל לאמת בפנים ובחיפה החליטו שהאמת היא שבשלב זה על הקבוצה לשחק צפוף, אגרסיבי, ואם צריך גם בצורה פחות יפה לעין על מנת לצבור נקודות וביטחון.

"זו הייתה תוכנית המשחק", הודה מרדכי. "היא הייתה תכנית הכרחית לאור המצב הקיים וגם כדי להפתיע את היריבה. זה ניצחון של מועדון חזק. אחרי כל מה שעברנו, מועדונים אחרים היו מגיבים אחרת והדרך למטה הייתה חשופה, אבל בחרנו להראות את העוצמה והיום הראינו כוח של מועדון. זה לא הזמן לדבר על האם אהיה מאמן קבוע. כולנו מחוברים למועדון והמטרה היא לאחות את השברים. ככל שעברו הדקות השתחררנו יותר. זה היה אחד המשחקים הקריטיים של מכבי חיפה בשנים האחרונות וזה ניצחון אדיר. הטלפון הראשון שלי לא היה לאשתי, הוא היה לאלי גוטמן וכולנו הקדשנו לו את הנצחון".

בתוך כך, מכבי חיפה הודיעה כי אבובאקר בארי (18) חתם רשמית בקבוצת הנוער של המועדון. הקשר, שחקן האקדמיה "סופרסטארס" וסגל הנבחרת הצעירה של גמביה, הוא אחיו של חמזה בארי ששיחק בעבר בהפועל תל אביב ומכבי נתניה ואף הוא נבחן בשעתו במחלקת הנוער של המועדון מהכרמל. בארי, המתנשא לגובה של 1.90 מ', יוכל לקחת חלק כבר היום במשחק הליגה של קבוצת הנוער נגד הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully