וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדכי ואזולאי הקדישו את הניצחון לגוטמן: "מגיעה לו השמחה הזאת"

4.12.2018 / 22:25

מאמנה הזמני של מכבי חיפה פירגן לגוטמן אחרי ה-0:2 בסכנין: "הוא היה מעורב בתכנית המשחק". אזולאי: "עברנו יממה לא קלה בכלל"

שחקני מכבי חיפה חוגגים, שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
ניצחון חשוב בדוחא. שחקני מכבי חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

אוהדי מכבי חיפה הופתעו לגלות אתמול (שני) שמאמנם, אלי גוטמן, עוזב את הקבוצה אחרי תקופה קצרה ביותר בשל בעיות בריאותיות. היום הירוקים יצאו למשחק חוץ לא קל נגד בני סכנין בדוחא במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל, והמאמן הזמני איתי מרדכי הצליח להוביל אותם ל-0:2 חשוב שהעלה אותם למקום השישי בטבלה. לא ברור האם מרדכי ייקבל את המושכות ויקבל את תפקיד המאמן הקבוע, אבל בינתיים הוא יכול להתגאות בניצחון לא קל במגרש קשה מאוד.

מרדכי פירגן בסיום למאמן הקודם, אלי גוטמן, ואמר: "הניצחון הזה כולו אלי גוטמן, האיש היקר הזה שעבר את מה שעבר ביחד איתנו ביממה האחרונה, ובכל זאת תרם ונתן גם למשחק הזה. מגיעה לו השמחה הזאת, הוא היה מעורב בתכנית המשחק. היום הראינו שמכבי חיפה זה מועדון עם עוצמה, מה שעברנו ב-24 השעות האחרונות יכול לרסק מועדון, ואנחנו בחרנו בדרך החיובית, בחרנו להתרומם מהטראומה הזאת".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין
ניסיונות ליזום פגישה בין שחר לננאד פראליה
ביקורת קשה על המשטרה: בית המשפט שחרר את אוהד מכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי. אדריאן הרבשטיין
"לא משחק גדול, אבל ניצחנו בעבודת צוות". שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

על המשחק עצמו אמר: "השחקנים בחרו לצאת כמו גברים, לבצע את תכנית המשחק במלואה ולהרים אותנו בחזרה לאן שאנחנו צריכים להיות. צריך לאחות את השברים ואחרי קרית שמונה נוכל לחשוב הלאה. הייתה פה שנה קשה, עם הרבה תהפוכות, שינויים וחיפוש דרך מסוימת שעדיין לא מצאנו. המטרה הראשונית כרגע היא לייצב ולאחד. כרגע אני על הקווים, אבל הכל יכול להשתנות".

הקשר שלומי אזולאי הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד, הניצחון הזה מוקדש כולו לאלי גוטמן. עברנו יממה לא קלה, אבל היו שתי אפשרויות - או לשקוע באדמה או להרים את הקבוצה כמו גברים. זה לא משחק גדול שלנו, אבל ניצחנו בעבודת צוות. היתה הרבה לחימה, הרבה לב של כולם, צריך להמשיך את המומנטום הזה. איתי מרדכי מחובר מאוד לקבוצה, מה שהצוות המקצועי יחליט - נקבל".

מאמן בני סכנין, עמיר תורג'מן: "היה משחק של חתול ועכבר, נעקצנו, היינו צריכים להיות שם עד הסוף. אחרי השער הראשון היה הרבה יותר קשה אבל אנחנו עם הפנים קדימה, ברור שיש עוד הרבה עבודה, אמרתי את זה גם אחרי יום שבת. מכבי חיפה באה לצופף ולצאת קדימה וצריך לדעת איך לא להיענש במצבים כאלה. אני בטוח שנהיה קבוצה טובה מאוד. ברור שלא יהיה פשוט מול באר שבע בטרנר, אבל נהיה ממוקדים וננסה לעשות מה שצריך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה
מאמן בני סכנין עמיר תורג'מן. אדריאן הרבשטיין
"משחק של חתול ועכבר". עמיר תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully