וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניסיונות ליזום פגישה בין שחר לננאד פראליה

4.12.2018 / 7:35

גורמים בסביבת מכבי חיפה מנסים לתווך בין הבעלים לעוזר המאמן שנמצא בארץ עם נבחרת קרואטיה עד גיל 17. שחר לא פוסל שום אופציה. גם בלבול, בנדו ורוני לוי הוזכרו כמועמדים להחליף את גוטמן

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה מנסה לעכל את העזיבה המפתיעה של אלי גוטמן וכעת במועדון מתרכזים במאמצים למצוא מאמן חדש. ביממה האחרונה נעשים ניסיונות ליזום פגישה בין יעקב שחר לבין שחקן העבר של מכבי חיפה ננאד פראליה. קשר העבר של הקבוצה נמצא בארץ עם קבוצת הנוער עד גיל 17 של קרואטיה שתשחק היום בצהריים בגמר טורניר החורף נגד ישראל. פראליה משמש כעוזר המאמן של הנבחרת הקרואטית וכזכור כבר התבטא לפני כחודש שיהיה שמח להיקרא לדגל ולאמן את חיפה.

כעת, בסביבת הקשר, וכן בסביבת המועדון הציעו לשחר את האופצייה ומנסים להביא לכך שהבעלים ייפגש עם פראליה עוד לפני שיעזוב את הארץ. שחר עצמו לא פוסל כמעט שום אופציה אך בשלב זה עוד לא דיבר עם מאמנים כשהוא מתכוון להינעל על מועמד אחד ולנסות לסגור איתו.


עוד בנושא

מה אני אני רק בן אדם: על עזיבת אלי גוטמן את מכבי חיפה
חיפה סימנה מועמדים להחלפת גוטמן, שחר מתעקש: העתיד ורוד
אלי גוטמן עזב את מכבי חיפה ופרש מאימון: "מבחינתי זו טרגדיה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

כדורגלן העבר ננאד פראליה. אתר רשמי
המועמד המפתיע למכבי חיפה. פראליה/אתר רשמי

מלבד הניסיונות בגזרת פראליה, גם מרקו בלבול, אריק בנדו ורוני לוי הוזכרו כמועמדים. שתי אופציות שעלו גם הן בקרב גורמים המקורבים לשחר הם סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה וחיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. אם שחר אכן יתעניין באחד מהשניים הוא יפנה ראשית לבעלים של אחת משתי הקבוצות ואם אלו יסכימו, רק אז יתנהל משא ומתן בעניינם.

הבעלים, כך מעידים בסביבתו, מעוניין למנות מאמן באופו מהיר כבר בימים הקרובים ולא להפוך את הדבר לסאגה ארוכה. שחר העיד שמנקודת מבטו הקבוצה, למרות ההפסד בדרבי, הייתה במומנטום טוב של אימונים בתקופה הקצרה של אלי גוטמן ואינו רוצה ששוב ייצאו השחקנים מהתלם. "הייתה שביעות רצון למרות ההפסד מהכיוון אליו הלכו השחקנים. כעת יענקלה ימהר לסגור מאמן חדש כדי שהשחקנים יישארו במסגרת ולא יתפזרו", אמרו במועדון.

בנוגע לרכש, הרי שכעת בחיפה מחכים למאמן החדש שיקבע את רשימת השחקנים בהם הוא מעוניין. צוות הסקאוטינג ממליץ מאוד על אלכסה ווקאנוביץ' והסיכויים הם שהמגעים איתו יימשכו בכל מקרה. בנוסף, בקבוצה רצו את קווין טאפוקו מהפועל חדרה וכעת יחכו למאמן החדש ואם זה ירצה אותו אז המגעים יימשכו.

בנוגע לגוטמן, הרי שהשחקנים נשארו בהלם מהודעתו. "ראו שזה כואב לו", אמר שחקן בקבוצה, "כולם הסתכלו אחד על השני לראות אם זו מתיחה בהתחלה. זה היה רגע קשה מאוד. כולנו בהלם". גוטמן וראשי המועדון שוחחו על מצבו הרפואי עוד לפני החתימה אך המאמן העריך שלא תהיה בעיה. אלא שלאחר שהתייעץ עם רופא כשלא חש בטוב ביומיים האחרונים, במשפחתו לחצו עליו לעזוב את התפקיד המלחיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully