וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: אלי גוטמן עוזב ופורש מאימון

3.12.2018 / 15:04

רעידת אדמה בכרמל: הירוקים הכריזו במפתיע כי המאמן הוותיק סיים את תפקידו אחרי שני משחקים בלבד על הקווים בשל בעיות בריאותיות מהן הוא סובל. גוטמן: "מבחינתי זו טרגדיה". לשחקנים אמר: "יש פה קבוצה טובה, תאמינו בעצמכם". איתי מרדכי ינהל את המשחק מול סכנין

יוסי ציפקיס

רעידת אדמה נוספת במכבי חיפה. הירוקים הודיעו היום (שני) שהמאמן אלי גוטמן עוזב את תפקידו פחות מחודש אחרי שמונה, זאת בגלל בעיות בריאותיות. בשעות אחר הצהריים נפרד המאמן משחקניו ואמר להם: "נהניתי להיות אתכם. אני אוהב אתכם, יש פה קבוצה טובה, תאמינו בעצמכם".

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "בימים האחרונים עבר אלי גוטמן סדרת בדיקות ובהמלצת רופאיו החליט לפרוש מאימון פעיל בכדורגל. נשיא המועדון יעקב שחר עודכן כל העת על ידי המאמן והיום בצהריים נפגשו השניים, פגישה בה קיבל הנשיא את בקשתו של אלי לפרוש מאימון". שחר ועוזי מור הגיעו היום למתקן האימונים כדי להודיע לשחקנים על הצעד המפתיע. עוזרו של גוטמן, איתי מרדכי, יעביר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד בני סכנין ויעמוד על הקווים במשחק עצמו.

שחר אמר לאתר הרשמי של המועדון : "אין לנו צל של ספק שבריאותו של אדם היא מעל לכל, לכן ההחלטה המאולצת לקבל את בקשתו של אלי הייתה מתבקשת. שני הצדדים מאוד מצטערים על כך. היו לי תקוות רבות שבהנהגתו של אלי נעלה מחדש על דרך המלך. ראיתי את חדוות הנעורים והתשוקה חוזרת לאלי בתקופה שהיה פה. אני מאחל לו בריאות ואריכות ימים".

עוד בנושא:

ביקורת קשה על המשטרה: בית המשפט שחרר את אוהד מכבי חיפה
הפועל באר שבע ומכבי חיפה עשויות לרקום טרייד בין חנן ממן לרועי קהת

גוטמן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "מבחינתי זו טרגדיה. סוף סוף הגעתי למקום שכה רציתי להיות חלק ממנו. אלו היו שלושה שבועות בהם פרחתי ושבה לי התשוקה לאמן כדורגל. חזרתי לאמן במועדון שבו התחלתי בליגת העל ובו אני מסיים את תפקידי כמאמן כדורגל".

ההודעה הדרמטית הזו מגיעה רק יומיים אחרי ההפסד הכואב 3:1 בדרבי מול הפועל חיפה והקבוצה תצטרך כעת להיערך מקצועית. כזכור, גוטמן מונה למאמן הקבוצה ב-8 בנובמבר במקום הצוות ההולנדי ופרד רוטן בראשו, ובמשחק הבכורה שלו הירוקים ניצחו את הפועל חדרה ולאחר מכן הפסידו בדרבי להפועל חיפה. גוטמן עבר בדיקות בימים האחרונים ונאלץ להודיע את זה לראשי המועדון בתזמון לא ממש נוח מבחינת כל הצדדים.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: משפחתו של אלי גוטמן לחצה על פרישה, מרקו בלבול עשוי להחליפו

לכתבה המלאה
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה עם איתי מרדכי. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
יעביר את האימונים במקום גוטמן. איתי מרדכי, מימין/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully