וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת קשה על המשטרה: בית המשפט שחרר את אוהד מכבי חיפה

2.12.2018 / 16:10

מנהיג "הקופים הירוקים" שוחרר בערבות עצמית, לאחר שנעצר בעקבות הנפת כרזת הענק בדרבי ועליה דמות אוחזת אקדח. השופטת ביקרה את התנהלות המשטרה

יוסי ציפקיס

בית משפט השלום בחיפה שחרר היום (ראשון) את אור יפרח, מנהיג קבוצת אוהדי מכבי חיפה, "הקופים הירוקים". יפרח, תושב מגדל העמק בן 33, נעצר אמש בידי שוטרים במהלך הדרבי החיפאי, לאחר שהאוהדים פרסו כרזת ענק ועליה דמות אוחזת אקדח.

היום ביקשה תחנת חיפה בבית המשפט את שחרורו בתנאי הרחקה ממגרשי ספורט, אבל השופטת מריה פיקוס בוגדנוב קיבלה את טיעוניה של הסנגורית עו"ד רויטל סבג שקד ולא נעתרה, תוך שמתחה ביקורת קשה על התנהלות המשטרה. "הדגל שהוכנס לתוך אירוע ספורט הוצג בפני קצין משטרה שלא הביע כל הסתייגות להכנסה של אותו דגל למגרש כדורגל", קבעה השופטת. "ספק בעיני כי הכנסה של הדגל עם ציור של אקדח מהווה התנהגות פרועה במקום ציבורי או עבירת איומים". היא שחררה את יפרח בערבות עצמית של 1,500 שקלים.

כזכור, אתמול טענה המשטרה כי הדגל שהונף שונה, וזאת בניגוד לאישור שנתנה לפני כן. "בדגל נראית דמות מכוונת אקדח ולפיכך, מיד ניתנה הוראה להורדת הדגל ומנהיג הקבוצה נעצר כאמור לחקירה", נמסר בהודעה. "המשטרה רואה בחומרה את האירוע ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה, על מנת למנוע פגיעה בביטחון אלפי אוהדים".

שלט פריסה של אוהדי מכבי חיפה שהוחרם על ידי המשטרה. מערכת וואלה!
השלט שעורר את הסערה/מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully