וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: משפחתו של אלי גוטמן לחצה על פרישה, שחר: "נחזור להוביל בכדורגל הישראלי"

3.12.2018 / 20:17

הרופאים הבהירו למאמן כי לחץ עלול להשפיע לרעה על מצבו הבריאותי, הבעלים התעקש: "אין לי ספק שנעלה בחזרה על הגל". השחקנים בהלם: "זה היה הזוי, לא היה שום סימן מקדים לזה". בלבול, בנדו ורוני לוי מועמדים. וגם: התגובות ברשת

באדיבות מכבי חיפה טי וי/יוסי ציפקיס

הלם גדול אצל שחקני מכבי חיפה לאחר ההודעה הדרמטית של אלי גוטמן, ששוחח עימם לפני האימון והסביר להם שהוא פורש מהמקצוע בשל בעיות בריאותיות. "זה היה הזוי", אמר שחקן בקבוצה, "כולם נשארו בהלם כי לא היה שום סימן מקדים לזה".

הבעלים יעקב שחר דיבר אחר הצהריים באירוע הנצחה לשחקני עבר שנפטרו ועל שמם נקראו קבוצות במחלקת הנוער. האירוע היה ל-150 משפחות שיקיריהם הלכו לעולמם, כולל שחקני עבר, בראשם גוני הרדי ואשר עלמני. "חזרתי מאירוע טראומטי בקבוצה הבוגרת", סיפר שחר, "אירוע שהמאמן שלנו פורש בגלל בעיות בריאות. אנחנו מועדון חזק ונתגבר גם על זה ונחזור להוביל בכדורגל הישראלי. אין לי ספק שנעלה חזרה על הגל".

גוטמן, כך יודעים לספר, נבדק על ידי רופאים בימים האחרונים ולאחר שקיבל המלצה שלחץ עלול להשפיע לרעה על מצבו הבריאותי, קיבל ביחד עם משפחתו את ההחלטה, לאחר שזו התעקשה על פרישה. השלב הבא היה הודעה על כך ליעקב שחר, שהחליט גם הוא להגיע למתחם האימונים ושוחח גם כן עם השחקנים. "אין ספק שכל הזעזועים האלה לא תורמים", סיפר שחקן אחר במועדון, "והמכה הזו בהחלט היא קשה. נצטרך להתאושש ומהר".

במכבי חיפה יקבלו החלטה על זהות המאמן הבא בימים הקרובים. בשלב זה לא ברור מה יעשה יעקב שחר, כאשר בורסת השמות כבר החלה. לפי גורמים בסביבת המועדון מרקו בלבול נחשב לאופציה רצינית מאוד, כאשר גם האפשרות שאריק בנדו יעלה מקבוצת הנוער לבוגרת עומדת על הפרק. בנוסף עלה שמו של רוני לוי, אך בשלב זה לא ברור מה העמדה של שחר לגביו.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הודיעה: אלי גוטמן עוזב ופורש מאימון
משה חוגג: "לא אהבתי שהשחקנים לא באו לקהל אחרי ההפסד"
אלונה ברקת בשיחות פנימיות: "אסור לאבד את מה שהשגנו בשנים האחרונות"

html error

וכך הגיבו ברשת

רון קופמן, איש ערוץ הספורט, לא חסך במילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully