וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "לא אהבתי שהשחקנים לא באו לקהל אחרי ההפסד"

בצל ההפסד הכואב לרעננה, הבעלים של בית"ר ערך מסע"ת שבה הוא הציג לוגו חדש וביקר את שחקניו: "היינו צריכים לגשת לקהל, לא לברוח כמו עכברים. תכף נפתח חלון ההעברות, מי שלא עבד לא יהיה פה"

צילום מסך
וידאו: משה חוגג משוחח עם אוהדי בית"ר ירושלים אחרי ההפסד. יוסי ציפקיס
יצא לאוהדים, ולא מצטער. משה חוגג/יוסי ציפקיס

תקופה לא קלה עוברת על בית"ר ירושלים. הקבוצה הפסידה אתמול (ראשון) להפועל רעננה ו"התבססה" במקום האחרון, מרחק ארבע נקודות כבר מחוף מבטחים. משה חוגג הבעלים של הקבוצה, שאתמול ניגש לאוהדים וניסה להרגיע אותם, ערך היום מסע"ת שבה הוא הציג את הלוגו החדש של הקבוצה וגם את מועדון האוהדים החדש שנקרא "בית"ריסט".

משה חוגג הסביר: "כדי לבנות משהו לטווח הארוך חשוב להשקיע בתשתיות. אני גאה להציג את הלוגו החדש. שינינו את הצבעים. המנורה היא זו שצריכה להאיר. אנחנו מקווים מאוד שדברים יילכו חלק יותר מעכשיו. רוצים להציג גם את מועדון האוהדים החדש של בית"ר ירושלים. אנחנו מתכוונים לתת הנחות משמעותיות לאוהדים שיחזיקו בכרטיס המועדון. זה כרטיס שיעלה 9 שקלים בחודש, הוא יממן תפאורה במשחקים והשקעה במחלקת הנוער. באמצעות הכרטיס אנחנו נותנים לאוהדים הנחות, אפשרות להביע את דעתם וחשוב שנשמע בצורה מסודרת את הדעה של הקהל. הדרך הנכונה לשמוע את הדעה של האוהדים תהיה דרך המערכת הזו. מבחינתי מועדון ללא קהל לא מעניין אף אחד. כדורגל זה ספורט וספורט הוא סוג של בידור. הקהל קונה כרטיסים ואנחנו חייבים לשמוע את האוהדים".

עוד בנושא:

איינבינדר בכה בחדר ההלבשה: "כולם פה זבלים, גם אני"
חוגג לאוהדי בית"ר ירושלים: "בית"ר זה באש ובמים, אנחנו עכשיו באש"

לוגו בית"ר ירושלים. אתר רשמי
הלוגו החדש של בית"ר/אתר רשמי

לאוהדים יש הזדמנות להוכיח שהשיר "גם בתקופות הכי קשות" זה לא רק מס שפתיים אלא באמת חזון של האוהדים. קבוצות מתחלפות והמועדון תמיד נשאר. מי שאוהד את המועדון הזה צריך לתמוך בו גם בתקופות הכי קשות כמו שאומר השיר. זה לא סוד שלבית"ר אין ספונסר כבר תקופה ארוכה. התבשרתי שקשה להביא ספונסרים בגלל התדמית של הקבוצה. במשחקים שהייתי ראיתי שהקהל זה הדבר הכי טוב שנתקלתי בו בינתיים. נתקלתי בהרבה מאוד סבלנות. למרות התקופה הקשה הקהל עדיין מגיע בהמוניו ומעודד גם בתקופות הכי קשות".

"אחרי המשחק הקודם חשבתי שלא יכול להיות יותר גרוע אבל טעיתי. מבחינה מקצועית אנחנו נראים רע, אבל מבחינת מועדון אנחנו בשיא וזה לא נעלם מספונסרים שרואים את זה. אתרי הספורט ועיתוני הספורט שמסקרים את הקבוצה נותנים לה חשיפה גבוהה מאוד ביחד עם קהל האוהדים הכי גדול בישראל".

על ההחלטה שלו לגשת לאוהדים אחרי ההפסד מול רעננה: "אני מאמין שצריך להיישיר מבט לקהל ולא לטמון את הראש באדמה. לא אהבתי שהשחקנים ירדו לחדר ההלבשה. הם היו צריכים לבוא לקהל ולהתנצל. הבנתי שהקהל מתקהל בחוץ וחשבתי שאנחנו צריכים לצאת לדבר איתם ולא לברוח כמו עכברים. מבחינתי אנחנו אחד, כולנו רוצים לנצח, לשמוח ולעודד. הדרך הנכונה היא לא לברוח אלא להיות אמיתי עם הקהל".

"לא שופטים את הקבוצה אחרי חודש או חצי שנה. נשפוט אותו אחרי תקופה של חמש שנים. נמדוד את ההצלחה לאורך זמן. לי יותר חשוב לבנות מועדון, כמו ליברפול. כמה זמן ליברפול לא לקחו אליפות? אני צריך לבנות מועדון. אני מאוד מאמין שאם נבנה מועדון חזק ניקח גם תארים".

על המצב הקשה של בית"ר: "מי שהיה בחדר ההלבשה אתמול מבין כמה התחושות קשות. כל מסכת הרגשות אתמול התבטאה בחדר ההלבשה. הקהל רצה להביע את חוסר שביעות רצונו גם באימונים ודיברנו. אני לא חושב שיש מישהו שלא מבין את המצב. אם הייתי חושב שיש שחקן שלא מבין את המצב, זה היה אחרת. אבל כולם מבינים היטב והדרך להתמודד עם זה היא בקור רוח. לצאת ממשבר זה לא רק מזל. צריך חוכמה, צריך קור רוח ולנתח את הבעיות. אם ננצח את נתניה בדקה ה-90 מגול עצמי זה לא מעודד לטווח ארוך. בטווח הארוך צריך לראות דרך ולא רק תוצאה".

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים עם מוני ברוש. צילום: כאן 11, עריכת וידאו: ניר חן, צילום מסך
משה חוגג עם מוני ברוש/צילום מסך, צילום: כאן 11, עריכת וידאו: ניר חן

חוגג נשאל על חוסר המחוייבות כביכול של שחקני בית"ר ואמר: "לפעמים אני מרגיש כפיות טובה. אני לא מכיר את הנתון על התאקלים (שבית"ר מבצעת הכי מעט) ואנחנו נבדוק את זה. אני מניח שזו טעות אבל נבדוק את זה. אפשר לעבוד עליי פעם אחת, אי אפשר לעבוד עליי כמה פעמים. אני אדם אופטימי. הגשמתי הרבה חלומות וקיבלתי גם הרבה מכות. אני רואה לפעמים כפיות טובה. תכף יהיה חלון העברות ומי שלא עבד לא יהיה. אני מעדיף לשחק עם שחקני נוער וכאלו מחוייבים. אפשר לספוג, אפשר לא להבקיע אבל אי אפשר לא לנסות".

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully