וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לאוהדי בית"ר ירושלים: "בית"ר זה באש ובמים, אנחנו עכשיו באש"

2.12.2018 / 22:17

צפו: מאות אוהדים קיללו את השחקנים וניסו לפרוץ את השער אחרי ההפסד 2:1 לרעננה, הבעלים ועידן ורד יצאו להרגיע. קלינגר נגד אולנארה: "עשה שטות"

יוסי ציפקיס

בווידאו: משה חוגג מדבר עם אוהדי בית"ר ירושלים

הסיוט של בית"ר ירושלים מודל 2018/19 נמשך הערב (ראשון) עם הפסד היסטורי 2:1 להפועל רעננה שהותיר אותה במקום האחרון ובמרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים. ארון אולנארה הורחק בדקה ה-45 בעקבות צהוב שני מטופש והפקיר את חבריו לקראת המחצית השנייה, בה יואב תומר כבש פעמיים (63 ו-72) והעניק לרעננה ניצחון ראשון אי פעם על בית"ר, בניסיון ה-18 שלה בכל המסגרות. יעקב בריהון רק צימק בדקה ה-83, אבל זה לא ניחם את אוהדי קבוצתו שהביעו את זעמם בסיום.

מאות אוהדי בית"ר קיללו את השחקנים וצעקו לעברם: "אין לכם כבוד" ו-"תורידו את החולצות". האוהדים גם ניסו לפרוץ את שער השחקנים באצטדיון רמת גן והמשטרה תגברה כוחות באזור. למרות הסיטואציה, הבעלים משה חוגג הגיע לחדר ההלבשה וניסה להוציא את השחקנים בחזרה אל הקהל, כדי שידברו עם האוהדים, אבל המאבטחים סירבו לבקשתו ומנעו זאת.

בסופו של דבר, חוגג יצא יחד עם הקפטן עידן ורד שלא שיחק הערב. הבעלים פנה לאוהדים הזועמים ואמר: "בית"ר זה באש ובמים, אנחנו עכשיו באש. ביחד נצא מזה. תגידו שאתם אוהבים את בית"ר באש ובמים".

יוסי ציפקיס

ניר קלינגר, מאמן בית"ר ירושלים: "מה קרה? נצטרך הרבה זמן בשביל להסביר מה קרה. במחצית הראשונה היה משחק שקול, יכולנו להבקיע, ואז לצערי הגיעה השטות והאדום, וזה עשה לנו קצת בעיה, קצת הרבה. למרות זאת, הגולים שספגנו היו גולים של יכולת אישית. לא איבדנו שליטה, לא הייתה פאניקה גדולה גם בעשרה שחקנים, אבל זו תקופה שבה הכול הולך הפוך, כל פעם יש בעיה אחרת. כרטיס אדום מיותר, נותרנו בעשרה שחקנים, שמצטרף לבעיות נוספות ולכל הלחץ, וזה פוגע באיכות, ביכולת הריכוז ובפעולות. לא נלחצנו מעשרה שחקנים, אבל השער הראשון הגיע משגיאה ביכולת אישית, וזה הכניס אותנו ליותר לחץ. אבל לפחות אלה שנכנסו ואלה ששיחקו נתנו הכל.

"שחקנים מודעים למצב, הם מצטערים בעיקר כלפי האוהדים. רובם נתנו את כל מה שהיה להם. האווירה היא מצב של לא טוב, אבל אני לא חושב שצריך להרים ידיים. זה מועדון גדול, אני יודע לאן הגעתי ויודע מה הציפיות. הקבוצה הייתה מלכתחילה במצב קשה, אבל ממשיכים הלאה. כשייפול האסימון לכולם שאנחנו מקום אחרון, אולי האווירה תשתנה לכיוון של הישרדות. המועדון גאה מדי בשביל להיות בסיטואציה הזאת, זה בסדר, זה הגיוני, זה לא אמור היה להיות ככה, הגיעו שחקנים, השקיעו הרבה כסף, וזה טופח לנו על הפנים. אז צריך להגיב, וצריכים תמיכה, כי אם נלחיץ אחד את השני, נישאר בבור הזה ולא נצליח להיחלץ. צריך להישאר שקולים. כי היו גם דברים טובים. זה לא מספיק טוב, אבל נסתכל על חצי הכוס המלאה, ומשם נתרומם".

על אולנארה: "בדיעבד אפשר להגיד הרבה דברים, אבל הוא דווקא נראה טוב באימונים. הוא נראה חד, עלינו עם שני חלוצים, וזה היה מתבקש, במיוחד לנוכח הפצועים. בלי ורד, בלי וארן, בלי אינברום, שחקני ההכרעה שלנו היו בחוץ. נקווה שנתאזן, שנהיה יותר רעננים ונצא לדרך חדשה. צריך להבין את המצב, לחץ לא יעזור".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
מי שטוב, ישחק. מנחם קורצקי/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר בסיום: "אני שמח בשביל השחקנים. הראינו אופי. היה המון לחץ, גם בגלל התוצאות בתחתית, ואני שמח שהשחקנים שלי התגברו על זה במאני טיים. שיחקו הרבה שחקנים צעירים ואני מאושר בשבילם. עד עכשיו לא הצלחנו לייצר מומנטום, וננסה לעשות את זה. התחתית בוערת, יש קבוצות שלא ציפו להיות שם, אנחנו יודעים מול מה אנחנו מתמודדים, ועכשיו מצפה לנו משחק קשה מול חדרה. זעזוע בהרכב? פתחו שחקנים שהגיע להם, והראו שמגיע להם. מי שמוכן להקריב, מי שטוב, ישחק. יואב תומר? בלי להרים לצעירים את האף, הוא שחקן ברמה גבוהה, ויוכל להתקדם בהמשך".

יואב תומר, כובש הצמד של רעננה: "האמת שלא חלמתי על תסריט כזה, אבל מההתחלה האמנו וידענו שאנחנו מסוגלים. אני שמח שהצלחתי לכבוש ולעזור לקבוצה לנצח. מתי שהמאמן נותן לי לשחק, אני עושה הכול כדי להוכיח שאני ראוי לזה. אנחנו עובדים קשה באימונים ורוצים להשתפר, מאמינים שאנחנו מסוגלים להשתפר. אני תמיד מכוון הכי גבוה שאפשר. אני ברעננה ומקווה לעשות הכי טוב שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully