וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות גדולות יותר מההפסד: בסכנין חוששים ממשבר אמון עם הקהל

5.12.2018 / 10:46

האוהדים שרקו בוז לעוסמאן ולא תמכו בקבוצה, הוותיקים יפגשו אותם כדי לקרב אותם בחזרה. תורג'מן: "ההתגוננות של חיפה הפתיעה"

מאמן בני סכנין עמיר תורג'מן. אדריאן הרבשטיין
הפסד ראשון על הקווים בסכנין. עמיר תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

אכזבה עצומה בבני סכנין מההפסד אתמול 2:0 (שלישי) למכבי חיפה ובעיקר מהיכולת של הקבוצה. בסיום ההתמודדות, השחקנים היו עצבניים במיוחד, כאשר גם המתיחות עם הקהל לא עזרה. לאורך כל המשחק הקהל היה נגד השחקנים, עלי עוסמאן אף ספג בדקות מסויימות שריקות בוז מאוהדי קבוצתו. במועדון מבינים שיש משבר אמון גדול בין הקהל לקבוצה, ובשל כך השחקנים הוותיקים מתכוונים לנסות ולדבר עם ראשי ארגוני האוהדים כדי לנסות ולקרב את הקהל חזרה לקבוצה. "אם מישהו חושב שזה מקרי שלא ניצחנו עדיין העונה בבית, הוא טועה", אמר גורם במועדון. "הקהל של סכנין תמיד היה הכוח שלה. חייבים לגרום לכך שהקהל יחזור למגרשים ויהיה לטובת הקבוצה".

בצד המקצועי גם לא חסכו בביקורות. "אנחנו מנסים כל הזמן להניע כדור", אמר שחקן בקבוצה. "מה שהביא לנו נקודות זה משחק מעבר מהיר ולא הנעת כדור, אנחנו צריכים לחזור לזה".

עוד בנושא

"פער 12 הנקודות צריך להספיק לאליפות": מכבי תל אביב חגגה את מפלת באר שבע
למרות האכזבה בעירוני קרית שמונה: איזי שרצקי מגבה את חיים סילבס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן בני סכנין מהראן ראדי עם שחקן מכבי חיפה רועי קהת. אדריאן הרבשטיין
אכזבה מהוותיקים? מהראן ראדי/אדריאן הרבשטיין

המאמן עמיר תורג'מן דיבר על המשחק ובעיקר על כך שהופתע שמכבי חיפה התגוננה ברוב שלבי המשחק, מה שהרס את תוכנית המשחק שלסכנין. "היינו בסדר אבל לא מספיק חדים ואגרסיביים כמו נגד בני יהודה. יש הרבה עבודה אבל גם הרבה פוטנציאל", אמר המאמן, שרשם הפסד ראשון במשחקו השני בקבוצה. "חסרו לנו נצחונות בקרבות באמצע המגרש וגם חוסר ריכוז במחצית השנייה. הופתענו מכך שחיפה הלכה אחורה וצופפה, אבל הייהו צריכים להיות מספיק חכמים וזה מאכזב. משבר האמון עם הקהל חדש לי. אני יודע שיש פה קהל טוב, לא יכול להיות שהקהל לא יהיה עם הקבוצה והקבוצה לא תהיה עם הקהל, זה בלתי נפרד". באשר לשאלה האם הוותיקים בקבוצה מאכזבים אותו, ענה: "המנהיגים וגם הצעירים היו בסדר בשבת, לא צריך להפריד ביניהם. מי שטוב, ישחק. הייתי רוצה לומר שאנחנו הולכים קדימה, אבל זה מרתון". תורג'מן לא שכח גם לשלוח מילים חמות לגוטמן. "אני מאחל לאלי החלמה מהירה. התוכנית משחק שלהם הייתה כזו גם אם אלי היה".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע מצפה מברק בכר להתגבר על המשבר: "האתגר הכי גדול שלו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully