וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דברי נשיא אופ"א: מנצ'סטר סיטי תורחק מליגת האלופות?

אלופת אנגליה חשודה בהסתרת כספים שנכנסו למועדון. בכיר באופ"א אמר: "הם כבר נקנסו וזה לא עזר. הפעם צריך ללכת צעד קדימה"

רויטרס

נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, חשף אמש (שני) שמנצ'סטר סיטי "תדע בקרוב מאוד" מה העונש שהיא עומדת בפניו בעקבות החשד לעבירות כלכליות. ובכירים באופ"א שהתראיינו לכלי תקשורת בבריטניה בעילום שם, טוענים שייתכן מאוד שאלופת אנגליה תושעה מליגת האלופות.

סיטי עמדה לאחרונה במרכזן של כמה חשיפות של "פוטבול ליקס" והיא חשודה בעבירות חמורות על חוקי הפייר פליי. על פי החשיפה לפני כמה שבועות, המועדון הסתיר כ-80 אחוז מהכסף שהוזרם אליו מ"ספונסרים" מאבו דאבי. החוקרים של אופ"א כבר מנהלים חקירה מקיפה של המועדון שנמצא תחת בעלות של השייח' מנסור מאיחוד האמירויות.

סיטי כבר נקנסה ב-49 מיליון ליש"ט ב-2014 בעקבות עבירות על חוקי הפייר פליי - קנס שמאוחר יותר צומק ל-18 מיליון ליש"ט. אבל מקור שהוגדר כבכיר באופ"א, אמר אמש ל"הסאן": "אי אפשר להטיל עוד קנס על מועדון כמו מנצ'סטר סיטי. הפעם זה צריך להיות משהו שבאמת יכאב. הכוונה היא לסנקציות ספורטיביות. הם כבר נקנסו בעבר וזה לא עתר אותם. הגיע הזמן לעלות שלב".

עבירות של חוקי הפייר פליי של אופ"א בדרך כלל עולות בקנסות ובאיסורים על החתמות שחקנים לתקופות שונות. עם זאת, יש תקדים להרחקות ממפעלים אירופים: גלאטסראיי שב-2016 הושעתה לשנה מהמפעלים היבשתיים.


עוד בנושא:

הערב: מנצ'סטר סיטי בחוץ נגד ווטפורד
קלופ דורש להעניש את הקבוצות שעברו על חוקי הפייר פליי
גם פריס סן ז'רמן במרכז החשיפות של "פוטבול ליקס"

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם אמריק לאפורט. רויטרס
הרחקה מאירופה תהווה מכה קשה. מנצ'סטר סיטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully