וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מודאגת, למרות התיקו. אולסק: "אנחנו עוד לא יודעים מי אנחנו"

3.12.2018 / 7:13

בנתניה מודים שהקבוצה נראתה רע ב-1:1 מול הפועל תל אביב והוציאו נקודה בנס. אולסק מרגיש בחסרונם של ערן לוי וסבע, שי ברדה לא מטייח. ויש גם נקודת אור

תחושות קשות במכבי נתניה אחרי התיקו הביתי אמש (ראשון) מול הפועל תל אביב (1:1) שהושג בליווי יכולת מאוד חלשה של הקבוצה. "אנחנו עוד לא יודעים מי אנחנו", אמר אחרי המשחק ניקו אולסק. "אנחנו יודעים מי עזב אותנו ואלו שני שחקנים עם שערים שכבר לא איתנו, אבל מכבי נתניה עוד מנסה לפענח מי היא".

עוד בנושא
נקודה משום מקום: מכבי נתניה סחטה 1:1 מהפועל תל אביב
אופיר חיים: "קובי בנה פה קבוצה מצוינת, אנחנו ננצח עוד הרבה העונה"
ברדה הודה אחרי המשחק: "היינו ממש לא טובים"
צפו במהומה בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד 2:1 להפועל רעננה

שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
ערב שיעדיפו לשכוח. שחקני נתניה לפני המשחק/קובי אליהו

שי ברדה, אחד משני המאמנים, לא ניסה לטייח. "חוץ מהנקודה אין משהו טוב לקחת מהמשחק הזה", אמר. "האחריות היא עלינו המאמנים. אנחנו צריכים להבין למה נראינו כל כך רע ולמה הפועל תל אביב באה יותר נחושה ומתלהבת. אני לא זוכר מכבי נתניה כל כך מפוזרת שמאבדת כל כך הרבה כדורים. בהרבה רגעים נראינו חסרי אונים. אני מאוד מאוכזב מהיכולת שלנו".

ברדה יודע ש"יש פה מועדון וקהל שמגיע לו הרבה יותר. הפועל אילצה אותנו לשחק כדורגל ארוך שאנחנו לא יודעים לשחק. מקצוע מאתגר להיות מאמן ולמצוא פתרונות. זה התפקיד שלנו למצוא פתרונות לתוצאות האלה".

אחד הבודדים בקבוצה שהותיר רושם טוב הוא המגן הימני מוחמד זבידאת שפתח בהרכב לראשונה העונה במקום ויקי כחלון המורחק והציג יכולת טובה.

שי ברדה עוזר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
"יש פה מועדון וקהל שמגיע לו יותר". ברדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully