וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "קובי בנה פה קבוצה מצוינת, אנחנו ננצח עוד הרבה העונה"

2.12.2018 / 23:21

מאמן הפועל תל אביב החמיא לקודמו בתפקיד אחרי ה-1:1 מול מכבי נתניה והחמיא לדמארי: "אלך איתו עד הסוף". ברדה: "היינו ממש לא טובים"

קובי אליהו

המחזור ה-11 בליגת העל ננעל הערב (ראשון) עם המפגש בין מכבי נתניה להפועל תל אביב. פנדל של גיא מלמד בדקה ה-79 איזן את התוצאה אחרי שער מוקדם יותר של עומר דמארי (40) וקבע חלוקת נקודות לא ממש הוגנת אחרי מחצית ראשונה מצוינת של האדומים, שלא ניצחו בפעם התשיעית ברציפות והפכו לקבוצה היחידה העונה שמחליפה מאמן ולא מנצחת בבכורה שלו. אולי זה יילך בהמשך לאופיר חיים.

אופיר חיים עצמו אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד והגענו לאינספור מצבים. עשינו טעות, אבל היינו צריכים לכבוש עוד לפני הפנדל. חבל שלא הצלחנו לכבוש גם את השער השני והשלישי לפני כן. השחקנים קובעים את ההרכב, אם אני רואה את השחקנים מחויבים, אז אני בוחר בהם. קובי בנה פה קבוצה מצוינת, היינו צריכים לנצח היום ואנחנו ננצח עוד הרבה העונה. יש פה קבוצה טובה מאוד. אני לא מסתכל על הטבלה כרגע. אני בטוח שהפועל תל אביב תמשיך להציג כדורגל טוב ותשתפר. אני לא אמרתי שהמטרה היא להישאר בליגה, המטרה היא לכוון לפלייאוף העליון. עומר דמארי הוא שחקן כדורגל פנטסטי, אתן לו את הגב כמה שצריך. כשהוא על המגרש, הכדורגל נראה אחרת. אני אלך איתו עד הסוף".

שי ברדה: "אפשר לקחת רק את התוצאה, שיחקנו לא טוב, מפוזר מאוד ובלי רעיונות. הפועל תל אביב שלטה במשחק, היה משחק ממש ממש לא טוב שלנו. אנחנו שמחים מהתוצאה, אנחנו המאמנים צריכים לדעת להתאים את הקבוצה ולשחק הרבה יותר טוב. היינו ממש חסרי אונים היום. היכולת היום הייתה ממש לא לעניין. אני לא חושב שזה עניין של אנרגיות שחסרו לנו. שיחקנו לא טוב ועכשיו נצטרך למצוא פתרונות ולהביא את הקבוצה לשחק כדורגל שמח יותר ושוטף. זה אמנם תיקו, אבל אנחנו צריכים לחשוב על פתרונות. אנחנו לא מחפשים שום תירוצים, יש מצב נתון. אנחנו צריכים למצוא פתרונות וזה התפקיד שלנו המאמנים ולא של השחקנים. זה מאתגר, אבל נעשה את זה. בעל הבית צירף שחקנים ואנחנו מקבלים את כל מה שאנחנו רוצים במכבי נתניה. הנקודה של התיקו היא נקודת האור היחידה מהמשחק הזה.

על ערן לוי, אותו צפויה לפגוש נתניה השבוע כשתשחק נגד בית"ר ירושלים, אמר ברדה: "הוא תרם המון למכבי נתניה וציינו את זה בכל דרך אפשרית. אני מאחל לערן את כל ההצלחה שבעולם, אני אוהב אותו".

עוד בנושא:

מכבי נתניה סחטה 1:1 מהפועל תל אביב

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יצא מאוכזב אבל אופטימי. חיים/קובי אליהו
שי ברדה עוזר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
דיבר בכנות בסיום. ברדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully