וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "ההחמצות קשורות לבעיות המשמעת". הרוש יזמין לערב גיבוש

2.12.2018 / 18:10

שחקני האלופה משוכנעים שהפספוסים הרבים מול חדרה קשורים בשבוע הסוער מחוץ למגרש, בקבוצה מעידים: "חדר ההלבשה מלא באגו". נסיון להרגעת הרוחות עם ממן, נסגרה פרשת האדוויל של השוער, אוגו יחמיץ גם את הפועל חיפה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
סיום ידוע מראש לשבוע סוער. ברק בכר/שלומי גבאי

1. "בשבוע אחד חווינו אירועי משמעת של עונה שלמה"

שחקנים בהפועל באר שבע מוצאים קשר ישיר בין שלל ההחמצות אמש (שבת) שהובילו ל-2:2 הביתי מול הפועל חדרה לבין ריבוי ענייני המשמעת שמלווים לאחרונה את הקבוצה. "בשבוע אחד היו כאן אירועים משמעתיים כמו בעונה שלמה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "אסיפה יוצאת דופן בחומרתה של ברק על חוסר סדר ואיחורים, תלונות על כך שאריאל הרוש עומד לדין פנימי והשיא עם הסיפור של חנן ממן והניפוי מהסגל למשחק. אחרי כל כך הרבה אירועים, היה די ברור שזה יסתיים באובדן נקודות. אין בלוף בכדורגל. אתה לא יכול לחיות בתוך ענייני משמעת שמחלחלים לתוך חדר ההלבשה ובסוף לבוא ולנצח. אז אפשר לבוא ולטעון שהכל בסדר ושאלו רק החמצות, אבל זה לא מקרה שהחמצנו כך. לכל דבר יש סיבה והיא מתחילה במשמעת. משהו מאוד התרופף בקבוצה".

עוד בנושא

הפועל באר שבע איבדה יתרון וסיימה ב-2:2 עם הפועל חדרה
ברק בכר: "השנה הכול קורה לנו, גם החמצות כמו של זריהן"
הפועל באר שבע ומכבי חיפה עשויות לרקום טרייד בין ממן לקהת

חן עזרא, דיא סבע, מאור מליקסון, שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
בעיות גם בחדר ההלבשה. שחקני באר שבע מתוסכלים/קובי אליהו

2. עומס אגו בחדר ההלבשה

אז מה קרה העונה שלא קרה בשלוש העונות שחלפו? לדברי גורמים במועדון הבעיה הגדולה החלה כאשר הפועל באר שבע הודחה מאירופה. "נבנה כאן סגל לשני מפעלים", הודה אמש גורם במועדון. "זה סגל של 22 שחקנים שכל אחד רוצה לשחק וכל אחד חושב שמגיע לו לשחק. כששיחקנו באירופה בכל עונה, כשהיה עוד מפעל לשחק בו, אפשר היה לחלק כוחות ולשתף את כולם. שחקנים היו פחות ממורמרים כשהיינו באירופה. כולם הרגישו שהם משתתפים בחגיגה. העונה אנחנו משחקים רק בליגת העל וכך יוצא שחנן ממן מצוברח שהוא לא פותח, שיר צדק לא מבין למה הוא צריך להיות על הספסל ומרואן קבהא מבואס כשהוא לא מקבל דקות. כשיש חדר הלבשה עמוס באגו, יהיו בעיות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל באר שבע, חנן ממן. קובי אליהו
ממן/קובי אליהו

3. ממן חוזר להתאמן, הרוש יזמין את חבריו לערב גיבוש

אולי כדי להוריד את הרעש התקשורתי ואולי כדי להוריד את גובה הלהבות לקראת המשחק החשוב ביום שלישי מול הפועל חיפה, החליטו בהפועל באר שבע לרדת לעת עתה מסיפור חנן ממן ולהחזיר אותו היום להתאמן בלי ועדת משמעת. בהפועל באר שבע מקווים שהמסר לשחקן עבר אחרי שלא הסכים להשתתף בפנדלים שלשום וכתוצאה מכך נופה מהסגל למשחק אתמול. גם את עניין אריאל הרוש (נטל כדור אדוויל ללא התייעצות עם הצוות הרפואי) החליטו בקבוצה לסגור באמצעות בירור משמעתי מהיר שנערך לשחקן כבר ביום חמישי. בבאר שבע הודיעו כי העניין נסגר בכך שהשוער יזמין את הקבוצה לערב גיבוש.

דיא סבע שחקן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
עדיין לא מספק את הסחורה. דיא סבע/שלומי גבאי

4. "דיא בלחץ גדול. מרגישים את זה עליו"

למסכת ההחמצות אתמול היו שותפים רבים. ניב זריהן ובן שהר יכולים להתחרות רק אחרי המשחק אתמול על החמצת העונה. גם עדן בן בסט החמיץ ובטח שדיא סבע. לא הולך לדיא סבע עד עכשיו. "דיא בלחץ גדול. מרגישים את זה עליו", סיפר אמש שחקן בקבוצה. "הוא הגיע ממכבי נתניה אחרי עונת השיא בהעברה כספית ענקית וגם אם אומרים לו שהוא לא צריך לסחוב לבד את הפועל באר שבע, הוא מרגיש שכל העיניים עליו ומה שהלך עם עין עצומה ורגל קשורה בנתניה, לא הולך כאן כשלידו משחקים כל כך הרבה שחקנים טובים. ההחמצות של דיא זה אך ורק מלחץ גדול שיושב לו על הכתפיים".

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. יוסי ציפקיס
יחמיץ עוד משחק. אוגו/יוסי ציפקיס

5. אוגו יחמיץ גם את המשחק מול הפועל חיפה

סיפור ההגעה של אמו של ג'ון אוגו לישראל כדי לקבל טיפולים רפואיים, ממשיך לעמוד לנגד עיני ראשי המועדון. כבר פעמיים נדחתה ההגעה של אוגו מאחר שאמו לא קיבלה את הויזה המיוחלת לישראל, אבל במועדון אמרו אמש שהוא יגיע בוודאות בלילה שבין שני לשלישי כך שהוא לא ישחק במשחק הליגה באמצע השבוע מול הפועל חיפה ואולי גם לא בזה שייערך בשבת הבאה מול בני סכנין. את מקומו ימשיך למלא מרואן קבהא שפתח אתמול והציג יכולת טובה.

(עדכון ראשון: 7:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully