וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "השנה הכול קורה לנו, גם החמצות כאלה"

1.12.2018 / 20:37

מאמן הפועל באר שבע נותר מתוסכל לאחר ה-2:2 מול חדרה: "לא היינו מספיק קילרים, ונענשנו". על ממן: "אם יראה נכונות, הוא יחזור"

בוז צורם כזה לא נשמע באצטדיון טרנר מאז נחנך. הפועל באר שבע, במשחקה ה-59 באצטדיון הביתי, לא הפסיקה להחמיץ וסיימה ב-2:2 מתסכל מול העולה המפתיעה הפועל חדרה. בן שהר ובעיקר ניב זריהן עם אולי החמצת העונה, הותירו את האוהדים המקומיים המומים, כשהאקס דובב גבאי דאג להשוות בדקה ה-80 ומנע מהאלופה להשתוות לבני יהודה במקום השני. שהר (5) וחאתם עבד אלחמיד (24, מעמדת נבדל) כבשו למארחת, אנז' פרדי פלומן (10) השווה פעם אחת עם ביצוע מרהיב וגבאי כאמור קבע את תוצאת המשחק.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בני סכנין ניצחה 0:1 את בני יהודה במושבה בבכורה של עמיר תורג'מן
מ.ס. אשדוד גברה 0:1 בבית על עירוני קרית שמונה בבכורה של יובל נעים

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
יש נהלים ברורים. ברק בכר/שלומי גבאי

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "זה המשחק שהגענו בו לכמות המצבים הגדולה ביותר העונה. כשאתה לא כובש, בסוף אתה סופג מהתקפה אחת. לא היינו מספיק קילרים כדי לכבוש את השער השלישי. זה לא היה מספיק טוב ונענשנו. אני לא חושב שצריך להאשים את ההגנה או את החלק האחורי, אלא את כל משחק ההגנה. היינו הרבה יותר טובים, שלטנו והגענו להמון מצבים. להחמיץ זה בסדר, אבל לספוג שני שערים זה לא בסדר ממצבים כאלה. החמצות הן חלק מהמשחק. השנה הכול קורה לנו, גם החמצות כאלה וגם אנחנו לא מנצחים במשחקים שאנחנו צריכים לנצח לצערי".

על חנן ממן שהוצא מהסגל בגלל עבירה על הנהלים, אמר המאמן: "יש נהלים ברורים מאוד, בטח מהאסיפה שעשיתי להם ביום ראשון. כולם ידעו מה צריך לעשות. אם הוא יראה נכונות לחזור ולהרים את עצמו, הוא יחזור".

בן שהר, שכבש את השער הראשון והחמיץ ממצב מצוין במחצית השנייה, אמר בסיום: "השנה אמרתי שהולך לנו קשה ואנחנו עושים את זה קשה כמו היום כי כן הגענו להרבה מצבים. לא כבשנו אז ספגנו. כל הקבוצה וכל השחקנים מאוכזבים מאוד. עבדנו קשה ורצינו להעניק ניצחון לקהל, זה לא קרה אבל אין מה לעשות. נצטרך לתקן את הדברים כי בעוד שלושה ימים יש לנו עוד משחק".

על ההחמצה הגדולה שלו: "הכדור הגיע לי קשה, יש מצבים שמחמיצים ולצערי זה קורה. זה מבאס מאוד. אמנם לא כבשנו, אבל לא היינו צריכים לספוג וזה קרה. נקווה לתקן לקראת המשחק הבא. אנחנו מסתכלים על עצמנו, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולגמור מוקדם יותר את המשחקים. אולי היה לנו קצת נוח עם ה-1:2 והענישו אותנו. בשנים שעברו ידענו לכבוש גם את השלישי והרביעי והיום לא עשינו את זה".

רון קלר, עוזר מאמן הפועל חדרה שהתייצב בעמדת הראיונות במקום ניסו אביטן המורחק: "זה תיקו שהוא כמו ניצחון, פעמיים חזרנו מפיגור והצלחנו להשיג תיקו אחרי שני הפסדים ברציפות. הגענו והוצאנו נקודה במשחק חוץ קשה מאוד. עשינו משחק מצוין מבחינה טקטית והשינויים במחצית השנייה עשו את שלהם. אנחנו רוצים להראות שאנחנו שייכים לליגה ואנחנו עובדים קשה בשביל זה".

על השיפוט: "יש את התשובה בתוך השאלה. כבר בדקה ה-15 היינו עם שלושה צהובים לשחקני הגנה. השופטים יעשו את מה שהם חושבים ואנחנו נעשה את הכי טוב שיכולים. המצטיין שלי? רוח הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully