וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה: ארבעת שחקני מכבי ת"א ישחקו עם הנבחרת בגאורגיה. קטש: "יש אמת אחת"

1.12.2018 / 17:40

הצדדים הגיעו לפשרה, לפיה השחקנים יטוסו ארצה מיד לאחר המשחק. קטש: "עומד מאחורי ההודעה שלי, יש אמת אחת". טימור לא ייצא

קובי אליהו

אחרי יממה סוערת במאבק בין הצדדים, הושגה הערב (שבת) פשרה בין מכבי תל אביב לאיגוד הכדורסל בנוגע לארבעת שחקני המועדון שמשתייכים לסגל נבחרת ישראל. לאחר פגישה בין ראשי הצהובים לאנשי האיגוד, יצאה הודעה משותפת לפיה "סוכם שארבעת שחקני מכבי תל אביב שהשתתפו הערב באימון הקבוצה, יטוסו מחר בבוקר למשחק בגאורגיה כאשר סודרה להם טיסה מיד לאחר המשחק, כדי שישובו במהרה לאימוני מכבי. לכולם ברור שהסיטואציה בכדורסל האירופי כולו אינה נוחה לאף אחד, כאשר הנבחרת יקרה לכולם, ולמכבי תל אביב בפרט".

כזכור, מכבי תל אביב טענה כי באיגוד הכדורסל התחייבו לשחרר שני שחקנים מהנסיעה ולפני כן הורו לרביעייה לא להתייצב לאימון של עודד קטש.

עמוס פרישמן, יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל: "אני שמח שזה נגמר בצורה כזאת. כל הארבעה יטוסו למשחק, מכבי ביקשו שהם יטוסו חזרה יותר מוקדם. אני שמח שהשכל וההגיון גברו על כל שאר הרגשות. איגוד הכדורסל לא הבטיח שום דבר במהלך עשרה ימים, לא דובר בכלל על שחרור של שני שחקנים, יכול להיות שהיה קצר בתקשורת, אבל אף אחד לא הבטיח שום דבר. גם מכבי תל אביב, דיוויד, שמעון ואלי, הבינו את המצב הזה, ראו את החשיבות של נבחרת ישראל, ואני שמח שהשכל גבר על כל דבר אחר. קצת חבל ומה שקרה מעיב על הניצחון שהיו לנו ביום שישי וכל השמחה הזאת, אני ניסיתי להסביר שאי אפשר לשחרר את השחקנים, הסיטואציה הזו חשובה לנבחרת וחשוב שכל הארבעה היו. אני שמח שבהחלטה משותפת כולם יהיו איתנו. האווירה הייתה טובה, שמח שכולם ראו מטרה אחת לנגד עיניהם".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הרסו את החגיגה: על מלחמת הגרסאות בין מכבי תל אביב לאיגוד הכדורסל
עודד קטש עונה למכבי תל אביב: "לא סיכמתי איתם דבר וחצי דבר"

גיא פניני קפטן נבחרת ישראל עם מגן לכבוד 150 הופעות, איתו מוטי דניאל, עודד קטש. אתר רשמי
קיבל מגן לכבוד 150 הופעות במדי הנבחרת. גיא פניני עם מוטי דניאל ועודד קטש/אתר רשמי

מי שכאמור עמדו במרכז העניינים הם ארבעת השחקנים, שלפחות שלושה מהם - יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו וג'ייק כהן, שימשו בתפקיד מפתח בניצחון על סרביה אמש. נמרוד לוי שיחק פחות דקות, אך בנבחרת סיפרו אמש כי הוא ממלא תפקיד משמעותי, וכי לא בטוח שיש בסגל הרחב שחקן שיכול להיכנס לנעליו.

"פעם נוספת תוקעים את השחקנים במצב שאין בו מנצחים", צייץ ג'ייק כהן היום בצהריים. "אני רוצה לשחק עבור הנבחרת הלאומית, זו זכות גדולה. אני רוצה לכבד את החוזה שלי במכבי. זה התפקיד שלי להיות שם כדי לעשות הכול ולעזור כדי לנצח משחקים. אני צריך ללכת לאן שאומרים לי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בר טימור הפצוע בגבו לא התאמן ולא ייצא עם הנבחרת. יפתח זיו ונתנאל ארצי יצאו עם 11 השחקנים הנוספים שהיו בסגל לסרביה, ואחד מהם יתלבש.

עודד קטש אמר לקראת המשחק: "הסיטואציה בחלונות היא לא פשוטה, הבנתי שעכשיו גיבשו החלטה, הגיעו להסכמות, הוציאו הודעה משותפת. מסתכלים הלאה למשחק ביום שני. זה היה אימון התאוששות למי ששיחק, כל השאר עשו אקסטרות. האימונים שהחמיצו השחקנים לפני סרביה היו יותר משמעותיים, נאלצנו להסתדר. זה לא אידיאלי, לא לקבוצות ולא לנבחרות, אני מניח שיהיו שינויים בפיב"א בהמשך, אבל זו רק השערה שלי. אני לא מוציא בדרך כלל הודעות לתקשורת, הופתעתי לשמוע את הדברים. הוצאתי את ההודעה, אני עומד מאחוריה. מבחינתי יש אמת אחת, וזה הסיפור.
הלחץ הוא אותו לחץ, היריבות הן אותן יריבות, אנחנו מנסים לעשות את המקסימום במסגרת הקשיים. ברור לכולם מי הפייבוריטית בגאורגיה בחוץ, זה שניצחנו לא הופך את ההכנות לפחות רציניות"

(עדכון ראשון: 15:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully