וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט וקוואי לאונרד מחדשים את היריבות: "זה כל הכיף ב-NBA"

KD ניצח את יריבו הוותיק במצ' אפ האישי וגרם לארה"ב לפנטז על מאבק ראש בראש בגמר. המספרים והתגובות, וגם: לברון מודה - קשה לי להתרגל לתפקיד החדש בלייקרס

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, אנדרה איגודלה. רויטרס
ל-ו-ה-ט. דוראנט עם איגודלה/רויטרס

44.
49.
51.

ובסך הכל: שלושה משחקים, 144 נקודות.

קווין דוראנט לוהט, ולמרות ההפסד 131:128 הלילה (בין חמישי לשישי) של גולדן סטייט שלו לטורונטו אחרי הארכה, הוא ללא ספק הסיפור הגדול בשבוע האחרון ב-NBA. במשחק חם מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, כשבאופק אפשר לדמיין את השתיים הללו נפגשות בגמר הפלייאוף ביוני, מול אחד השומרים הטובים והקשוחים בליגה, נדרש KD לשאת את האלופה החבולה על גבו. סטף קרי עדיין לא חזר, דריימונד גרין עדיין מושבת, אבל הלילה, עם תצוגה מעוררת השראה, הוכיח דוראנט שהוא מסוגל לנצח כמעט בכוחות עצמו גם את הקבוצה הכי חמה ב-NBA.

הוא קלע 18 מ-31 מהשדה, הוסיף 11 מ-12 מהעונשין, תרם גם בריבאונדים (11) ובאסיסטים( 6), וגם התמודד היטב בהגנה מול קוואי לאונרד.

אז איך זה נראה במספרים?

144 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים - הרצף הכי טוב מאז שקובי בריאנט קלע 153 במשך שלושה משחקים אי שם בשנת 2007.

144 נקודות, בשילוב עם 30 ריבאונדים ו-22 אסיסטים - שורה סטטיסטית שאף שחקן מאז אלג'ין ביילור ב-1961 לא עשה על פני שלושה משחקים.

שלושה משחקים רצופים עם 40 נקודות ומעלה - לראשונה בקריירה, ולראשונה ב-NBA מאז שראסל ווסטברוק עשה זאת בעונת ה-MVP שלו בשנת 2017.

עוד בנושא

הווריירס הפסידו לראפטורס בהארכה למרות 51 נקודות של דוראנט
ווריירס, ניקס או לייקרס? משאל מסקרן ב-ESPN על עתידו של דוראנט
מרקל פולץ והמקרה המסתורי של ספורטאים שלקו בחרדה משתקת

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
ב-2014 דוראנט נשמע אחרת. KD עם לאונרד/רויטרס

"אני מתמקד בלהיות הגרסה הכי טוב של עצמי בכל פוזשן", הסביר דוראנט את הדומיננטיות שלו בתקופה האחרונה. "ברגע שאתה מתמקד בזה אתה נכנס למשחק. החטאות, איבודים, טעויות - זה כבר לא משנה, אתה חושב רק על המהלך הבא".

גם סטיב קר נותר המום מהיכולת של דוראנט בשבוע האחרון, ואמר ש"אין לי מושג איך הוא עושה את זה, תצטרכו לשאול אותו. הוא פשוט בגרוב. וכן, הוא עד כדי כך מוכשר. אם הוא נכנס לקצב, הוא יכול לקלוע כל זריקה בכל זמן נתון. ואין להגנה הרבה מה לעשות".

וכשדוראנט ביכולת כזו, גם דריימונד גרין מהלל. "לראות אותו לוקח את המשחק על עצמו בצורה כזאת וקולע ככה, זה פשוט מדהים", אמר הפורוורד שבזמן שהוא מתאושש מפציעה, מנסה להשכיח את התקרית המתוקשרת בינו לבין KD. "אין ספק ש-KD עושה את זה בסטייל. הוא יעיל, קולע בתוך השטף של המשחק...זה מחזה מיוחד".

אין ספק שדוראנט נהנה ממצ'אפים מאתגרים במיוחד. בשני הגמרים האחרונים הוא התמודד ראש בראש עם לברון ג'יימס ויצא לא מעט פעמים כשידו על העליונה. הפעם הוא וקוואי לאונרד נאבקו זה בזה - בהתקפה ובהגנה - וזה שוב הוציא מדוראנט את המיטב. לאונרד לא הצליח להצר את צעדיו של דוראנט בהגנה, ובמהלכים בהם שמר עליו קלע דוראנט 18 סלים כולל ארבע שלשות. מנגד, למרות שסיים את המשחק עם 38 נקודות, לאונרד התקשה מאוד בהתקפה מול דוראנט ובהתקפות שבהן KD שמר עליו הוא עמד על 2 מ-7 בלבד מהשדה. למזלו, היו לא מעט דקות שדוראנט לא היה השומר העיקרי שלו, ובדקות הללו הוא עמד על 10 מ-15 מהשדה.

"המצ'אפים האלה, הקרבות הללו בין שני כוכבי על כאלה, זה כל הכיף בליגה הזאת", אמר קייל לאורי. "אתה רואה את KD מתחמם, קולע 51 נקודות וסוחב את הקבוצה שלו על הגב עם שתי שלשות ענקיות לפני סיום הזמן החוקי. ואז בצד השני יש לך את קוואי, שגם קלע כמה זריקות גדולות ונתן משחק אדיר. זה היה משחק כיפי מאוד, מאוד".

מנגד דוראנט שיבח את קוואי, שהפך ליריב ישיר שלו בין היתר לאחר ש-KD רמז ב-2014 שלאונרד מככב אך ורק בזכות המעטפת שהוא מקבל בסן אנטוניו. "הוא כל כך טוב בזכות המערכת שהוא נמצא בה. שים את פול ג'ורג' בסן אנטוניו, ומה יקרה?", צייץ בזמנו, והלילה אחרי ההפסד נשמע אחרת לגמרי.

"שיחקתי נגדו בשנה הראשונה שלו בליגה, וההתקדמות שהוא עשה מאז בשני צדי המגרש פשוט מגוחכת. יש לי המון כבוד אליו, כי אני רואה שהוא עולה לכל משחק כאילו שזה המשחק הכי חשוב בקריירה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לברון ג'יימס מודה: עדיין קשה לי להחליט מתי אני לוקח את המשחק על עצמי, ומתי אני לוקח צעד אחורה. הלילה (בין חמישי לשישי) קינג ג'יימס לקח על עצמו ועוד איך בניצחון 96:104 על אטלנטה, עם 38 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-38 דקות בלבד, אבל הניסיון לנסוך ביטחון גם בשחקנים הצעירים של הלייקרס עדיין מעסיק אותו.

"זה האתגר שאני נאבק בו מאז שהעונה התחילה", הודה אחרי הניצחון. "כמה אני לוקח על עצמי, וכמה אני מאפשר לחבר'ה הצעירים שלנו לפענח את הדברים בעצמם. אני חושב שהיום היה אחד המשחקים האלה שהם מסתכלים עליך ורוצים שאתה תהיה זה שמכריע את המשחק".

האמירות הללו של לברון מגיעות אחרי שאמש סיפק נשיא הלייקרס מג'יק ג'ונסון אמירות שנויות במחלוקת על השימוש שהלייקרס עושה בלברון, וטען ש"אנחנו לא רוצים שהכדור יהיה בידיים שלו כל הזמן, כי אז זה יהיה בדיוק כמו בתקופה שלו בקליבלנד".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
הפעם הוא לקח את המשחק על עצמו. לברון/רויטרס

בנוסף, התייחס מג'יק לדיווח ב-ESPN לפיו לברון ורייג'ון רונדו התעלמו מהוראות של לוק וולטון בשלבים מוקדמים יותר העונה, והריצו תרגילים על דעת עצמם. "מישהו כותב משהו ב-ESPN, ופתאום כולם מדברים על זה. מדובר בשטויות, ומי שכתב את זה כנראה לא הבין משהו. זה לא עובד אצלנו ככה, פשוט כי הכדור לא נמצא בידיים של לברון כל הזמן. הוא לא יכול להיות בידיים של לברון כל הזמן".

ג'יימס הגיב גם לאמירות הללו של מג'יק, גיבה אותן ואמר ש"הבנתי בשלב מוקדם של העונה שהכדור לא יהיה אצלי בידיים כל הזמן, כי יש לנו מובילי כדור כמו לונזו בול, רונדו וברנדון אינגרם. אלה חבר'ה שיש להם יכולת ליזום מהלכים בעצמם. כמובן שזה אתגר עבורי, משהו שאצטרך להתרגל אליו. אבל אני מוכן לעשות כל מה שצריך למען הקבוצה, ובכל מקרה כולם יודעים שכשצריך סל או כשיש מהלך חשוב, אפשר לפנות אליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully