וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווריירס, ניקס או לייקרס? משאל מסקרן ב-ESPN על עתידו של דוראנט

מומחי הרשת נתנו את דעתם לגבי העונה הבאה: האם הכוכב יישאר בגולדן סטייט, והאם האלופה תישאר פייבוריטית לאליפות בלעדיו?

דיקמבה מוטומבו במהלך ביקורו בישראל/צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

עונת ה-NBA הנוכחית עדיין נמצאת בעיצומה, אבל זה לא מפריע לאנשי ואוהדי כדורסל רבים להעסיק את עצמם בשאלה המסקרנת - היכן ישחק קווין דוראנט בעונה הבאה? האם הכוכב יישאר בגולדן סטייט, ואם לא, האם סטפן קרי מסוגל להשיג לקבוצה אליפויות גם בלי עזרתו של KD? פאנל המומחים של רשת ESPN האמריקאית התבקש לענות על השאלות הללו, וסיפק תשובות מסקרנות.

דוראנט מחזיק באופציית שחקן לחוזה עם הווריירס לעונה הבאה בעלות של 30 מיליון דולר, אבל סביר להניח שהוא יסרב לה על מנת לקבל הצעות כספיות גבוהות בהרבה. לחצי מקבוצות הליגה יהיה מספיק כסף על מנת להציע לו חוזה מקסימום, והאפשרויות של דוראנט יהיו רבות. ב-ESPN חושבים שלמרות הכל, KD יחליט להישאר בגולדן סטייט: 35% מהמצביעים הצביעו שהוא יישאר באלופה גם בעונה הבאה. 26.4% הצביעו למעבר לניקס, 19.1 לחיבור מסקרן עם לברון וג'יימס בלייקרס ו-8.5 לקליפרס.

67.4% אחוז מהבוחרים סבורים שלמרות הכל, דוראנט הוא לא השחקן הטוב ביותר של קבוצתו ושמדובר בסטפן קרי. 97.7% מהם גם חושבים שקרי הוא השחקן שיקבע עד כמה הווריירס יהיו מוצלחים העונה. לבסוף, 72.1% מאנשי הרשת חשבו שאם דוראנט אכן יעזוב, הווריירס תהפוך ממועמדת מובילה לאליפות לאחת מבין מועמדות רבות. 7% אף טענו שעזיבה של דוראנט תגרום לסיום השושלת הנוכחית של גולדן סטייט.

קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט. רויטרס
על פי אנשי ESPN, אוהדי גולדן סטייט יכולים להיות אופטימיים. קווין דוראנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully