וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מאמינים בדאוסון, התלבטות לגבי הניפויים האחרונים

29.11.2018 / 6:41

שחקנה של חובנטוד בדאלונה צפוי לקבל תפקיד משמעותי בחלון הנוכחי לאור יכולתו בליגה הספרדית. התלבטות בנבחרת לגבי איוש עמדת הפורוורד

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק נגד סרביה מחר (שישי) והיום תערוך הנבחרת את האימון המסכם בשעות הצהריים, בשעת המשחק מחר (14:00, ספורט 5). לאחר האימון תיערך הישיבה הטכנית בין הנבחרות ויוחלט על הסגל הסופי של הנבחרת, כשבשלב הזה קיימת התלבטות בין מספר שחקנים ביניהם רפי מנקו, חואקין שוכמן, אדם אריאל ואף נתנאל ארצי שהפתיע לטובה באימונים. כל ארבעת שחקני מכבי תל אביב, שיחברו לנבחרת רק לאחר המשחק נגד באיירן מינכן הערב, צפויים להיות בסגל.

מי שאמור לקבל תפקיד משמעותי במשחקים נגד סרביה וגאורגיה הוא שון דאוסון, שחקנה של חובנטוד בדאלונה, שרושם בתשעה משחקים בליגה הספרדית העונה 13.3 נקודות כולל 10 מ-26 מחוץ לקשת (38 אחוזים), 3.9 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק. ברוב תקופתו של עודד קטש מעמדו של דאוסון היה לא משמעותי, ובשני החלונות הקודמים לא זומן, פעם מסיבות מקצועיות, ופעם נוספת בשל פציעה. כעת צפוי קטש ללכת עם דאוסון.

בנבחרת סיפרו כי דאוסון מגיע מאוד נחוש, ואין ספק כי הוא ראוי להזדמנות להוכיח את עצמו גם בקמפיין הזה בנבחרת, "אני תמיד שמח להיות בנבחרת, אני כאן מגיל 20, תמיד כיף לחזור לפה ולייצג את המדינה", סיפר דאוסון השבוע, "מרגיש שהביטחון שלי עלה, משחק בליגה שונה מהארץ, עברתי התפתחות ויצאתי מהבית, עזבתי את המדינה ומקום שאני רגיל אליו ואני על תקן זר וזה מבגר אותי בהרבה מאוד היבטים".

על מעמדו הוסיף שחקן חובנטוד בדאלונה: "נחכה ונראה אם אני אהיה שחקן מוביל, אני בא לתרום ולעזור לנבחרת בכל דרך אפשרית. כמה קרדיט אני אקבל? לא יודע, מה שחשוב זה לנצח כדי לעלות לשלב הבא". דאוסון אף סיפר על ההגעה לליגה הספרדית לאחר שניסה גם הקיץ ל-NBA: "אי אפשר להגיד על הליגה הספרדית ברירת מחדל, בכל זאת הליגה הספרדית היא הכי טובה באירופה. אני מכוון הכי גבוה שאני יכול, מתרכז לשחק הכי טוב בספרד ואז נראה".

עוד בנושא:

איגור קולשוב וגל מקל שוחררו מסגל הנבחרת לקראת המשחק
טי ג'יי קליין טס לארה"ב ללא אישור ונופה מסגל הנבחרת

שון דאוסון, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
צפוי לקבל קרדיט. שון דאוסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully