וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: 200 אלף יורו הועברו מגוואנגז'ו לקופת המפרק עו"ד שאול קוטלר

28.11.2018 / 18:07

הסכום הועבר לידי המפרק כדמי סולידריות על ערן זהבי, כמחצית הגיע לאדומים שחויבו להשתמש בכסף לתביעות המתנהלות נגדם בפיפ"א

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

200 אלף יורו הועברו בשבוע האחרון מגוואנגז'ו הסינית לקופת המפרק של הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר, כדמי סולידריות עבור התקופה בה שיחק ערן זהבי בשורות המועדון. הפועל תל אביב דרשה את הכסף כבר קרוב לשנתיים, עוד בתקופת אמיר כבירי, וכאמור בשבוע האחרון הכסף הגיע לקופת המפרק.

האדומים חויבו להשתמש בכסף אך ורק לתביעות המתנהלות נגדה במוסדות המשפטיים של פיפ"א, שם המועדון מנהל לא מעט בוררויות מול שחקנים שונים שהיו בקבוצה בעבר, כמו קלאודיו בומבה ומרקו סימיץ'. בינתיים, קרוב ל-400 אלף שקלים, כמחצית מהסכום הכולל, הועברו מקופת המפרק לידי הפועל תל אביב כנגד חשבוניות על טיפול והכרעות באותן תביעות. לוואלה! ספורט נודע כי הפועל תל אביב דורשת סכום נוסף, אולם זה יעבור לידי האדומים רק כאשר תהיינה הכרעות בתביעות הנוספות.

עוד בנושא
אלי גוטמן: "הגברנו קצב, יש פה שחקנים שאפשר לצאת איתם לקרב"
מכבי תל אביב: אנריק סבוריט התאושש ויוכל לפתוח מול מכבי פתח תקוה
שרון ניסנוב: "אופיר חיים הוא מאמן העתיד של הכדורגל הישראלי"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

קשר הפועל תל אביב ערן זהבי. מגד גוזני
מניב כספים גם לאדומים. ערן זהבי במדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

זהבי, כזכור, רשם את הפריצה שלו בתחילת הקריירה במדי הפועל תל אביב, עמה זכה בדאבל בעונת 2009/10, שבה כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן של המחזור האחרון. לאחר מכן עבר לפאלרמו האיטלקית, וממנה חזר ליריבה הגדולה של האדומים, מכבי תל אביב, שבמדיה זכה בשלוש אליפויות והפך לכוכב הגדול של הכדורגל הישראלי, ולשנוא נפשם של האוהדים האדומים. במהלך תקופתו במכבי תל אביב היו לא מעט מתיחויות סביב זהבי, כולל התקרית האלימה המפורסמת שבה אוהד של הפועל תל אביב ירד למגרש וניסה להכות אותו. כעת זה רק סמלי שעסקת זהבי מכניסה קצת כסף לקופה המדוללת של הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully