וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנריק סבוריט התאושש ויוכל לפתוח מול מכבי פתח תקוה

28.11.2018 / 12:32

הספרדי הסיר את החשש ממצוקה בעמדת המגן השמאלי, על רקע הפציעה של דוידזאדה שייעדר כחודשיים. 17:00, ספורט 5: קבוצת הנוער במשחק מכריע במוקדמות ליגת האלופות

צילום מסך

בווידאו: הרכש המיועד אורוש ניקוליץ' כובש

אנריק סבוריט התאושש מהכאבים הקלים שליוו אותו בשריר, ערך אתמול (שלישי) אימון מלא, וצפוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה בשבת. לעומתו עבר אופיר דוידזאדה ניתוח ארתרוסקופיה בברכו שלשום והוא ייעדר בחודשיים הקרובים. אייל גולסה שנפצע ערב המשחק מול עירוני קרית שמונה לפני הפגרה האחרונה, לא יהיה כשיר לשלושת משחקי הקבוצה בשבוע הבא מול מכבי פתח תקוה, מ.ס אשדוד ובני יהודה.

דן גלזר צפוי לשחק במקומו במרכז השדה. גם איתן טיבי עדיין לא כשיר והמאמן ולאדן איביץ' ימשיך להציב במרכז ההגנה את שרן ייני כשלצידו שחר פיבן או ז'איר אמאדור. האחרון איבד את מקומו בהרכב לפיבן ומנסה באימונים להרשים את איביץ' כדי לשנות את ההחלטה לספסלו.

עוד בנושא

אורוש ניקוליץ' הקדים את סיום חוזהו, ינחת בישראל באמצע דצמבר
אופיר דוידזאדה ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר חודש וחצי, ריקן יפתח כמגן שמאלי?
מכבי תל אביב מתלהבת מעדן קארצב בן ה-18: "משחקני העתיד בישראל"

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב מול דור מלול שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר בזמן. סבוריט/אדריאן הרבשטיין

הערב (רביעי, 17:00, ישיר בספורט 5) תארח קבוצת הנוער של מכבי תל אביב באצטדיון רמלה את סיגמה אולומואוץ הצ'כית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות לנוער. אחרי 1:1 במשחק הראשון, מקווים במכבי תל אביב שקבוצת הנוער תחלוף על פני הצ'כים ותעפיל לשלב הבא בו היא כבר תתמודד מול קבוצה מהמסלול השני של ליגת האלופות לנוער.

אופ"א מקיימת שני מסלולים של התחרות כאשר בחודש פברואר המועדונים משני המסלולים מתאחדים. במסלול הראשון בו משחקת קבוצת הנוער של מכבי תל אביב משתתפות קבוצות הנוער האלופות במדינותיהן. במסלול השני משחקות קבוצות הנוער שקבוצות הבוגרים שלהן זכו באליפות והגיעו לליגת האלופות. במכבי תל אביב מקווים שקבוצת הנוער תמשיך לשלב הבא, בו כאמור יהיה איחוד בין שני המסלולים ומכבי תל אביב תוכל לפגוש יריבה ממועדון מאוד גדול באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully