וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: היגיניס וקלייבורן הובילו את צסק"א מוסקבה לניצחון חוץ על ריאל מדריד

קרב הטיטאנים הבטיח וקיים: הכוכבים סחבו את הרוסים ל-88:93 יוקרתי. ז'לגיריס השיגה 78:83 על מילאנו, 71:75 לגראן קנאריה על דרושאפקה

וויל קלייבורן שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
ניצחון נהדר לרוסים. וויל קלייבורן/ברני ארדוב

המחזור העשירי של היורוליג יצא לדרך היום (חמישי) עם קרב טיטאנים ענק בו צסק"א מוסקבה ניצחה בחוץ 88:93 את ריאל מדריד. במשחק המוקדם של הערב, גראן קנאריה גברה 71:75 על דרושאפקה ולאחר מכן ז'לגיריס קובנה ניצחה 78:83 את מילאנו.

עוד בנושא:

"שיפור" במצבו של ג'רמי פארגו, שצפוי לחזור לישראל בימים הקרובים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא קל בלעדיו. סרחיו יוי/רויטרס

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 93:88

שתי הקבוצות אמנם ספגו הפסדים ראשונים במחזור שעבר ביורוליג, אבל לאף אחד לא היה ספק שזה היה מפגש בין שתי הקבוצות הטובות ביותר במפעל כרגע. הבלאנקוס, שהגיעו ללא סרחיו יוי הפצוע, מצאו את עצמם בפיגור 14 ברבע הראשון, אבל נלחמו, חזרו למשחק וירדו להפסקה ביתרון 38:41. באמצע הרבע השלישי צסק"א התעוררה והשתלטה על המשחק לחלוטין, בדרך ליתרון דו ספרתי. הבלאנקוס נגסו בהפרש, אבל האורחים שמרו על היתרון עד לסיום כדי להתאושש מההפסד המפתיע לבודוצ'נוסט עם ניצחון מרשים במדריד. קורי היגינס הוביל את קלעי צסק"א עם 24 נקודות, וייל קלייבורן הוסיף 18 ו-6 ריבאונדים. פקונדו קמפאצו היה הקלע המוביל של מדריד עם 23 נקודות, רודי פרננדז עזר לו עם 18 שלא הספיקו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סימונה פיאניג'אני מאמן מילאנו. GettyImages
לא הצליח לנצח את שאראס. פיאניג'אני/GettyImages

דרושאפקה - גראן קנאריה 75:71

במפגש בין שתיים מהקבוצות החלשות ביורוליג, הטורקים ירדו למאזן של 9:1 והספרדים השיגו ניצחון שלישי העונה. דרושאפקה הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי ברבע השני, אבל האורחים נגסו ונכנסו לרבע הרביעי ביתרון עליו שמרו עד לסיום. מרכוס אריקסון הוביל את גראן קנאריה עם 23 נקודות.

ז'לגיריס קובנה - מילאנו 78:83

למרות שפתחה את העונה בצורה נהדרת, הקבוצה של סימונה פיאניג'אני לא צלחה את משחק החוץ הקשה בליטא. ז'לגיריס עלתה ליתרון דו ספרתי לקראתי ההפסקה ומאז לא איבדה אותו בדרך לקטיעת רצף של שלושה הפסדים רצופים. ברנדון דייויס להט עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, מייק ג'יימס הוביל את מילאנו עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully