וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי נכנס להיכל התהילה של היורוליג

27.11.2018 / 12:34

יו"ר מכבי תל אביב זכה לכבוד גדול בישיבת הדירקטוריון של הליגה. המזכ"ל ג'ורדי ברתומאו העניק לו גביע הוקרה ומזכרת מיוחדת

מערכת וואלה!

לראשונה בתולדות היורוליג, יצאה ישיבת הדירקטוריון מחוץ לגבולות ברצלונה והתקיימה היום (שלישי) בתל אביב. ראשי 11 הקבוצות המשוריינות במפעל - ריאל מדריד, צסק"א מוסקבה, פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, ברצלונה, מילאנו, באסקוניה, ז'לגיריס קובנה, פנרבחצ'ה, אנאדולו אפס ומכבי תל אביב - הגיעו למלון הילטון בתל אביב והשתתפו בישיבה.

בתחילתה של הישיבה העניק מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו גביע הוקרה ליו"ר הצהובים שמעון מזרחי, שנמצא בעיצומה של השנה ה-50 שבה הוא מכהן בתפקיד. בנוסף, הודיע ברתומאו כי מזרחי ייכנס להיכל התהילה של המפעל ויהפוך למעשה לחבר ההנהלה הראשון שנכנס לרשימה, שכללה עד כה שחקנים ומאמנים בלבד.

בנוסף, העניק ברתומאו למזרחי מזכרת מיוחדת: שלושת טפסי הסטטיסטיקה המקוריים של שלושת הגמרים בהם ניצחה במכבי תל אביב ביורוליג במתכונתה הנוכחית (2004, 2005 ו-2014).

עוד בנושא

אולימפיאקוס ודיוויד בלאט חזרו לנצח עם 72:98 נוח מול פאניוניוס
יאניס ספרופולוס עושה סדר במכבי תל אביב: "לכל שחקן יש תפקיד"
מרד השחקנים הכריע: צביקה שרף פוטר ממכבי ראשון לציון

שמעון מזרחי. מערכת וואלה!
כבוד גדול. שמעון מזרחי עם ג'ורדי ברתומאו/מערכת וואלה!

"אני רוצה להגיד תודה על כך שאנחנו שוב נהנים מהכנסת האורחים האגדית של מכבי תל אביב, זה משהו שכולם באירופה יודעים עליו", אמר ברתומאו. היינו כאן פעמים רבות והייתה לנו ההזדמנות ליהנות מהכנסת האורחים הזאת. אני שמח שכעת נציגי המועדונים יושבים יחד כקבוצה, זה חשוב לנו מאוד. היורוליג מבוססת על עבודה משותפת ועל שקיבלנו את ההזדמנות הזו כולנו מודים לכם".

מזרחי אמר לאחר הטקס: "רציתי להודות מאוד ליורוליג שהחליטו לקיים כאן את ישיבת ההנהלה, אני מאוד מעריך את ההפתעה שעשו לי ומודה לכם שבאתם. תודה לכולם, זה יום גדול עבורי".

לאחר מכן התייחס ברתומאו לאפשרות שהפיינל פור ייערך בעתיד בתל אביב: "אנחנו צריכים לשמר את הדרישות שלנו כלפי המקום בו אנחנו בוחרים לארח את הפיינל פור. אחד הדברים העיקריים הוא שיהיה אולם שיכול לארח את הפיינל פור. אם ב-2014, היכל עם 10,000 מקומות היה מספק, אז היום זה כבר לא, אנחנו מדברים על אולמות עם 14,000-15,000 מקומות כי אנחנו רוצים שהאירוע יהיה גדול. זו תוצאה של הגדילה של האירוע, וזה טוב. אני מבין שזה מאכזב אנשים כי אז קשה להביא את האירוע למקומות אחרים. אני חושב שאם לתל אביב יהיה אולם שיעמוד בדרישה הזאת, יהיה יותר ריאלי להביא את הפיינל פור לכאן".

לגבי מעמדה הקבוע של מכבי תל אביב ביורוליג אמר ברתומאו: "כשבחרנו את המועדונים שיקבלו כרטיס חופשי זה התבסס על כמה קריטריונים והחשוב ביותר היה התוצאות הספורטיביות במשך זמן מסוים. כשלקחנו את ההחלטה לחלק 11 כרטיסים חופשיים זה היה שילוב של תוצאות ברמה הספורטיבית וכן בנוסף שקלנו את השוק ואת התנאים הנלווים. למשל מילאנו שלא הייתה חזקה מאוד מבחינת תוצאות הייתה אחד השווקים הגדולים באירופה ולכן היה הגיוני להוסיף אותה. הרעיון הוא לא רק תוצאות ספורטיביות אלא יכולת מוכחות מבחינת ספורט ומבחינה עסקית, כזו שתעזור לנו להרחיב את עסקינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נשיא יורוליג ג'ורדי ברתומאו עם יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי. מערכת וואלה!
שמעון מזרחי עם ג'ורדי ברתומאו/מערכת וואלה!
נשיא יורוליג ג'ורדי ברתומאו עם יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי. מערכת וואלה!
שמעון מזרחי עם ג'ורדי ברתומאו/מערכת וואלה!
שמעון מזרחי. מערכת וואלה!
שמעון מזרחי/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully