וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס עושה סדר במכבי תל אביב: "לכל שחקן יש תפקיד"

26.11.2018 / 8:16

במועדון אהבו כי היווני נשאר דרוך גם בגארבג' טיים, כולל שיחה צפופה עם אובריאנט: "אמרתי לו שמישהו צריך להוביל כדור, ומישהו לזרוק"

one

במשחקו השלישי כמאמן מכבי תל אביב השיג יאניס ספרופולוס את ניצחונו הראשון כשהוביל את הצהובים ל-64:98 קליל על מכבי ראשון לציון המתפוררת. המאמן היווני חילק באופן שווה את הדקות בין רוב שחקני הסגל והריץ מספר שחקנים שלא קיבלו הזדמנות בשני משחקי היורוליג הראשונים, לקראת המפגש עם באיירן מינכן ביום חמישי.

בקבוצה אהבו את העובדה שספרופולוס נשאר דרוך לאורך כל המשחק וגם ברבע הרביעי, ביתרון 20 הפרש, לקח פסק זמן כשחש התרופפות קלה בקבוצה. ברבע האחרון אף הוריד את ג'וני אובריאנט לספסל אחרי טעות שלו ושוחח עמו ארוכות. "בקבוצה הזאת יש לכל שחקן תפקיד", סיפר המאמן, "אמרתי לאובריאנט שמישהו צריך להוביל את הכדור, מישהו צריך לזרוק, הוא צריך לשחק בתפקיד שלו. רציתי לכוון אותו, אני אעשה את זה עם כל השחקנים. לאורך הרבה מהמשחק אני מדבר עם השחקנים כי אני רוצה לתת להם מידע שאני מעוניין להעביר".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 64:98
יאניס ספרופולוס: "צריך ליצור מנטליות מנצחת, אני בונה על הישראלים"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. יוסי ציפקיס
לא מוריד את הרגל מהגז. ספרופולוס/יוסי ציפקיס

אחד המצטיינים של הצהובים היה אנג'לו קלויארו, שהיה טוב מאוד גם נגד פנרבחצ'ה. הפורוורד קלע 15 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים. "רצינו להיות אגרסיביים, עשינו דברים קטנים שהופכים אותך לקבוצה ואנחנו עובדים עליהם באימונים, במיוחד במחצית השנייה, ויצאנו עם הניצחון", סיפר קלויארו בסיום, והתייחס לתקרית במהלכה קיבל עבירה טכנית ברבע הראשון: "נכנסתי באחד השחקנים, השופט קרא לי, שמתי את היד עליו, הוא אמר לי לא לגעת בו, הלכתי ממנו, הוא כעס עליי שלא כיבדתי אותו".

בקבוצה ינוחו היום מאימונים, כשבצוות המקצועי יתחילו מחר בהכנות לבאיירן מינכן. במכבי תל אביב משדרים כי המשחק נגד הגרמנים הוא קריטי, שיכול לתת תקווה לעתיד. "אנחנו חייבים להמשיך לעבוד, יש לנו דרך ללכת כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים להיות", סיכם קלויארו.

עוד באותו נושא

יאניס ספרופולוס: "צריך ליצור מנטליות מנצחת, אני בונה על הישראלים"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. יוסי ציפקיס
יש עוד הרבה עבודה. קלויארו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully